[Film] Asian Thunder Cake 100 Schots - Nog 77 dagen!!

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij de Asian Thunder 100 shots. Echt een prima knalcake. Dat ene fluitje tussendoor doet t m denk ik.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze nog nooit gehad, maar bij elk filmpje dat ik ervan zie, denk ik weer: deze zou ik ook wel eens willen hebben! Misschien dat het dan dit jaar toch uit gaat komen!

Deze nog nooit gehad, maar bij elk filmpje dat ik ervan zie, denk ik weer: deze zou ik ook wel eens willen hebben! Misschien dat het dan dit jaar toch uit gaat komen!

Ik zou zeggen, doen als je het budget hebt. Is echt een heerlijke knalcake. Er zit wel een aardig prijskaartje aan. Dat wel.

Ik heb zeker genoeg budget om deze optie open te houden. 'Probleem' is een beetje dat ik op deze geen korting krijg, maar bij mij in de buurt wel op een stuk of 7 andere importeurs. Daarom haal ik tot nu toe altijd nog knalcakes van andere importeurs.

Ik heb zeker genoeg budget om deze optie open te houden. 'Probleem' is een beetje dat ik op deze geen korting krijg, maar bij mij in de buurt wel op een stuk of 7 andere importeurs. Daarom haal ik tot nu toe altijd nog knalcakes van andere importeurs.

Dat is een goede reden om andere knalcakes te kopen. Als je twijfelt, dan kan je altijd kijken hoe de verhouding is tussen prijs en kwaliteit. Het beste kan je dan proberen uit te rekenen wat je per schot kwijt bent. Dat is helemaal interessant als je meerdere knalpotten wilt kopen en je twijfelt waar je het beste aan doet.

Ik heb precies het zelfde! elke keer als ik deze cake zie denk ik hmm deze wil ik erg graag hebben.
toch heb ook ik hem nog nooit gehad, en er zeker het budget voor..
alleen gaat het hem dit jaar ook niet worden!

wel een erg leuke film,, .... alweer XD

Ook ik heb hem nog nooit gehad, fluit en knal is geweldige combi. Alleen ben ik niet echt gecharmeerd van die salvo's, ik zie ze liever achter elkaar doorgaan en zal hem daarom nooit nemen maar het neemt niet weg dat ik hem wel kicken vind.

Niks mis mee, lekker knallen met die ballen.
Fluitje er tussen doet het hem zeker.
Salvo's vind ik ook lekker klinken.

Maar toch blijft ik de Silver salue het lekkerst vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Toffe film.
Blijft een heerlijk blokje.
Heb hem al 3 jaar in de collectie en vorig jaar aan een projectje als finale gekoppeld.
Eerst 2X dat kleine budget mine cakeje van Wolff (kan even niet op de naam komen.)
Toen 2x heavy 5 (links 1 pakket rechts 1 pakket doorgelont.)
2X X-plosion (gratis meegekregen bij de dealert)
En deze cake als finale,
Heerlijk!

Back
Bovenaan