Ruben
VWC lid
Heel toevallig reed ik vandaag over de Wijkerstraatweg en zag ik een tweetal posters hangen van Vuurwerk met een Broekhoff logo eronder. Op de Wijkerstraatweg zit de winkel van Cor, maar die verkoopt vuurwerk van Mercurius. Daarachter zit weer een ander verkooppunt, maar die is weer van Schuurmans. Dus dat betekend dat er een fout word gemaakt, of er een nieuwe winkel is gekomen. Het laatste blijkt waar te zijn.
Ik kon al een kleine glimp naar binnen werken waar de posters werden opgehangen van de Crown Collection. Dus de Heemskerkers en Beverwijkers hoeven niet meer naar IJmuiden voor vuurwerk van Broekhoff.
Meer informatie ken ik nog niet geven. Deze winkel heeft nog geen website. Of deze nog in de maak is weet ik ook niet. Ik ga van de week weer even langs om een folder mee te nemen en wat vragen te stellen.
Ik kon al een kleine glimp naar binnen werken waar de posters werden opgehangen van de Crown Collection. Dus de Heemskerkers en Beverwijkers hoeven niet meer naar IJmuiden voor vuurwerk van Broekhoff.
Meer informatie ken ik nog niet geven. Deze winkel heeft nog geen website. Of deze nog in de maak is weet ik ook niet. Ik ga van de week weer even langs om een folder mee te nemen en wat vragen te stellen.
Laatst bewerkt: