Fiet Fiew 200

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: BK3039
Artikelnaam: Fiet Fiew 200
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 200 schoten
Effectomschrijving: Wie kent deze klassieker niet, de fluitbatterij met 200 schoten!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 14,95
Voorverkoopprijs: € 12,95
O.a. te koop bij: vuurwerkbunker.nl

Fiet View 200.JPG

Wij danken vuurwerkbunker.nl voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Weet iemand of dit wat is? Ik wil er 12 bestellen om door te lonten, maar wil eerst even weten of het wat is :D

Ik denk dat het gewoon de klassieke fietfjieuwende fluitbatterij is, met 200 fluitjes :D Wrs nu zonder plastic.

Nou nou, lekker vriendelijk op de zondagochtend :bonk:

Soms hebben personen het al in handen, of is het aan omlabeling.

Maar bedankt voor je antwoord, hè!

Het is gewoon een dood normaal antwoordt en een wedervraag. Dat jij het zo opvat daar kan ik weinig aan veranderen :p

Het is gewoon een dood normaal antwoordt en een wedervraag. Dat jij het zo opvat daar kan ik weinig aan veranderen :p

Dan heb ik het verkeerd opgevat, mijn welgemeende excuses :D

Maar om dan nog even volledig te zijn: een nieuw product inderdaad, maar ik dacht misschien heeft iemand het al stiekem in handen, of weet iemand dat het een omlabeling is. Ik heb overigens liever een 500 of 1000 shots, maar kan ze tot nu toe niet vinden bij mij in de buurt (Noord-Holland). Dus als je een shop weet, dan hoor ik het graag :handsup:

Edit: ik zie een 500 shots bij Niks in Middenmeer, maar helaas niet vooraf te bestellen, en ik weet dat daar altijd een gigantische rij staat..

Back
Bovenaan