Xtremerides
Banned
Natuurlijk moesten we mijn nieuwe camera's uittesten. Jawel, ik heb 2 nieuwe HD cams. Ik blijf cameras kopen :s Maar enfin, ik heb dus ook meteen wat dingen getest. Eentje is een onderwatercamera die ook HD kan filmen daarmee is de waterval gefilmt en de andere in de tunnel is met beide gefilmd en de nitraat alleen is met mijn normale HD gedaan die ik ook op de kermis en al gebruik
enfin,
de filmkes!
Pyroboy hebben in 2010 nieuwe nitraten naar het schijnt met groene vlam en dat mag omdat ze de regels om gedraait hebben dus vanaf nu is het geen knal met sier maar sier met knal en dat mag dan weer wel:
De waterval gekocht bij Loots. Gefilmt met de onderwatercamera. Mooie hieraan is dat je ze kunt connecten en zo breed als je wilt kunt maken. Wel 15 euro per 3 staafjes zoals dit dus op de film
Traca met wat nitraten door heen gevlochten in een tunnel voor extra knal geweld. Altijd leuk dit soor projectjes
In September begin ik echt pas dit was maar een piepklein voor proefje
enfin,
de filmkes!
Pyroboy hebben in 2010 nieuwe nitraten naar het schijnt met groene vlam en dat mag omdat ze de regels om gedraait hebben dus vanaf nu is het geen knal met sier maar sier met knal en dat mag dan weer wel:
+ YouTube Video | |
De waterval gekocht bij Loots. Gefilmt met de onderwatercamera. Mooie hieraan is dat je ze kunt connecten en zo breed als je wilt kunt maken. Wel 15 euro per 3 staafjes zoals dit dus op de film
+ YouTube Video | |
Traca met wat nitraten door heen gevlochten in een tunnel voor extra knal geweld. Altijd leuk dit soor projectjes
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
In September begin ik echt pas dit was maar een piepklein voor proefje
Laatst bewerkt: