feestweek s gravendeel vuurwerk afsluiting 29-08-08

mi-shell

VWC lid
aanstaande vrijdag 29 augustus is er in het zuid-hollandse s gravendeel een show ter afsluiting van de plaatselijke feestweek!

na de vuurwerkramp is dit niet meer voor gekomen

vroeger was dit altijd mooi vuurwerk met shell e.d.

ik weet niet door wie af wat er geschoten word maar als je in de buurt ben zou ik zeker gaan

grtn mi-shell:bye:

Vuurwerk word net als vroeger door Wagenvoort geschoten.
Dit jaar zullen we het moeten doen met consumenten vuurwerk.
omdat je midden in het centrum van s'gravendeel zit.

vroeger ging ik hier altijd heen en voor 2000 werd er nog prof vuurwerk geschoten vanaf het schoolplein achter de Noord Voorstraat.
Daarna hebben ze nog wat geprobeerd om het op De oude Maas te schieten bij de Havenweg maar daar zijn ze mee gestopt omdat ze de mensen niet uit het centrum willen weg trekken.
Maar ik ben blij dat wagenvoort dit vuurwerk weer terug heeft en met consumenten vuurwerk zullen ze vast wel wat moois van maken.

Vuurwerk word net als vroeger door Wagenvoort geschoten.
Dit jaar zullen we het moeten doen met consumenten vuurwerk.
omdat je midden in het centrum van s'gravendeel zit.

vroeger ging ik hier altijd heen en voor 2000 werd er nog prof vuurwerk geschoten vanaf het schoolplein achter de Noord Voorstraat.
Daarna hebben ze nog wat geprobeerd om het op De oude Maas te schieten bij de Havenweg maar daar zijn ze mee gestopt omdat ze de mensen niet uit het centrum willen weg trekken.
Maar ik ben blij dat wagenvoort dit vuurwerk weer terug heeft en met consumenten vuurwerk zullen ze vast wel wat moois van maken.

Mogguh Vin,

Zijn hier toevallig geen beelden van??

gr

het zou kunnen maar ik denk het niet de laatste show is 5 jaar geleden geschoten

ik zal het eens rond vragen op mn sportschool in s gravendeel

grtm mi-shell

de laatste show die ik me kan herinneren was die op de oude maas in 's-gravendeel. (zal wel in 2003 geweest zijn)
Maar voor Enschede was het altijd op de parkeerplaats ,The Masterblaster en ik zullen hier ongetwijfeld wel beeld materiaal van hebben. moeten we zoeken in ons archief.

de laatste show die ik me kan herinneren was die op de oude maas in 's-gravendeel. (zal wel in 2003 geweest zijn)
Maar voor Enschede was het altijd op de parkeerplaats ,The Masterblaster en ik zullen hier ongetwijfeld wel beeld materiaal van hebben. moeten we zoeken in ons archief.

de laatste keer had je volgens mij van die stalen buizen langs de kreekkant waar alleen vlammen uit kwamen

iedereen stond echt van wat is dit?

maar nu weer echt vw:D:D:D

Ik ben hier nog even een kijkje wezen nemen, het was een lekker showtje waarin ruim 20 minuten vol gas consumenten potjes werden gepompt :D
er waren 3 posten (Ik stond aan de zijkant) en per post werden er geloof ik 2 cakes afgestoken. Heel leuk showtje dus.

img_7136.jpg

img_7145.jpg

img_7150.jpg

img_7159.jpg

img_7176.jpg

img_7199.jpg

img_7262.jpg

img_7270.jpg

Klik *HIER* voor meer foto's.

Back
Bovenaan