Fear Thunder [Ass.]

Kl0otVi0ol

VWC lid
Artikelnummer: 2475
Artikelnaam: Fear Thunder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 62,50 per stuk

2475.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
62 euro dubbel en dwars waard, ookal presteert hij in China beter... Effecten zijn mooi, goeie keuze's! Voor 15 euro per cake gewoon top! Ken er niks anders van maken!

Sodeju, wat een prijs/kwaliteitsknaller, dit pakket! Zie die laatste fanshape nou bv: gewoon een Brocade Pine/The Fan mengsel voor de helft van hun prijs!

Ik weet dat het allemaal Chinese filmpjes zijn, maar het kan nauwelijks héél erg teleurstellen... Ik begin onderhand te denken om de Royals, Marijns en Bons links te laten liggen en om de hoek wat Cafferata te gaan halen... Door alle perikelen niet m'n favo importeur qua bedrijfsvoering :wink: maar het gaat me toch om m'n eigen jaarlijkse pleziertje :) En dat lijkt met het nieuwe spul van Cafferata wel goed te zitten! (áls de producten ook maar íets in de buurt van de filmpjes komen...)

Is het wel zeker dat het €62,50 is voor 4 cakes. Zie onderaan ook staan, 'Verpakt per: stuk st.€ 62,50'. Zal dus wel 62,50 per cake zijn.

Is het wel zeker dat het €62,50 is voor 4 cakes. Zie onderaan ook staan, 'Verpakt per: stuk st.€ 62,50'. Zal dus wel 62,50 per cake zijn.

Ja, zit er wel dik in... Da's dan weer erg duur en jammer. Ook dat je dan helemaal niet kunt aangeven welke je wilt, terwijl toch zeker in dit assortiment 2 verschillende typen cakes zitten..

Sodeju,
Cafferata raakt dit jaar bij mij toch echt een gevoelige snaar in positieve zin,
Na de ervaring met Showtime vorig jaar is dit weer een positieve ervaring.
Vorig jaar ben ik afgegaan op de chinafilmpies van cafferata en in real life bevielen de cakes ook top, dus dat belooft wat voor dit pakket/cakes

Ja op de video ziet het geweldig uit zoals alle potten van dit label maar imo vrij wel onmogenlijk dat ze in ons land de zelfde uitwerking hebben!!

Ik ga dit topic even kicken, zoals het gisteren op de demo uitzag, waren de uitwerkingen precies hetzelfde!
Dus gewoon even mooi vuurwerk met een prijs, maar ontzettend professioneel in uitvoering!

Ja zijn zeker mooi maar is de prijs van 62,50 nou per stuk of voor het pakket?
Beetje verwarrend hier omdat alle cakes onder hetzelfde artikelnummer vallen.Als ze voor 62.50 per pakket gaan zou het werelds zijn maar kan het me haast niet voorstellen.

mochten deze in real net zo presteren als op het filmpje, dan zouden dit cakes zijn waar ik heeel misschien zelfs nog dit prijskaartje voor over zou hebben.. met de nadruk op heeel misschien.

Ja, zit er wel dik in... Da's dan weer erg duur en jammer. Ook dat je dan helemaal niet kunt aangeven welke je wilt, terwijl toch zeker in dit assortiment 2 verschillende typen cakes zitten..

Ben het hier helemaal mee eens. k vind dan ook dat je voor dit bedrag van 62,50 per cake zelf de keuze mag hebben welke van de 4 je wilt aangezien het best een hoog bedrag is. en/of een korting als je ze alle 4 wilt, dus net als heavy report en het top level pakket. het zijn wel goede cakes trouwens.

Heb ze alle 4 gisteravond in aktie gezien.
Zijn toch hele beste bakken!.
Vooral Fear thunder I en II komen dicht in de buurt van prof cakes.
Mega grote boeketten en beste burst.
Met een goede korting heb je regelrechte toppers in huis.
Adviesprijs van 62,50 per stuk vind ik persoonlijk wat te hoog gegrepen.

Ik kan het hele assoritment voor 125 euro krijgen..
Is dat een goede deal, ook als je kijkt wat de andere importerurs (bijv. zena) doorlontboxen op de markt brengt van ongeveer 100 euro?

Ik kan het hele assoritment voor 125 euro krijgen..
Is dat een goede deal, ook als je kijkt wat de andere importerurs (bijv. zena) doorlontboxen op de markt brengt van ongeveer 100 euro?

Dit assortiment ziet eruit als een topper en voor die prijs zou ik het wel doen. Waaiercakes zijn over het algemeen wel duurder dus daarom betaal je misschien iets meer in vergelijking met doorlontboxen (die meestal I shape zijn). Persoonlijk vind ik losse cakes in de collectie ook wel leuk.

Back
Bovenaan