Fast screaming twister

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2248
Artikelnaam: Fast screaming twister
Bruto Gewicht: 210 gram
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Draaizon van +- 35 cm met goud/zilver sterren, hevige gil effecten. Door snelheid grote uitspatters
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 1-2 m
Richtprijs: € 7,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel weer een keer leuk! Moet toch zeker zo'n 20 jaar geleden zijn dat ik (we) een draaizon aan een plankje hadden gemonteerd haha. En 35cm klinkt best groot!

Leuk dat dit soort kaliber draaizonnen ook weer te verkrijgen zijn! Die heb ik de afgelopen jaren wel een beetje gemist, ja!

hmm had deze idd gemist, erg leuk artikel. Mooi om te zien ( zoals hierboven gezegd) dat dit soort artikelen weer terug komen. Pyro art had ook een 3-tal zonnen in hun assortiment. Alleen zijn hun gestopt in nederland.

Inmiddels ook de video van Pyro Piet online:

Je kan veel over Cafferata beweren, maar ik heb nog nooit een importeur meegemaakt waarvan ik zo in een deuk lig :D

slecht nieuws stond op de site van vuurwerktoppers

Dit product kwam niet door onze strenge kwaliteitseisen heen en daarom zal dit product dit jaar niet verkocht worden.

Wij hopen dit product in 2017 alsnog aan u te kunnen aanbieden.

Zonde! Ik had hem graag willen hebben. Waarschijnlijk hebben ze hem niet goed genoeg vast gemaakt tijdens het testen. Nah, gewoon zonde!

Oeh, dat is wel zonde inderdaad. Hopelijk volgend jaar dan wel echt op de markt.

Back
Bovenaan