Fast & Furious

Dat snap ik, maar je zegt ook dat je dit niet vind kunnen. En daar ben ik het niet mee eens, je bent als consument toch zelf verantwoordelijk voor wat je koopt en kunt ook bijna overal wel filmpjes van te voren kijken.

Ik vind het goed dat GBV dit doet voor de freaks, net als die snelle cakes van Cafferate Showtime, leuk voor een showtje, maar voor mij als stand-alone gewoon te snel.

Ontopic maar weer.

De effecten zijn ongelooflijk mooi, voor voor zulk kort plezier kun je beter een paar andere potten kopen voor dat geld die wel wat langer duren. Dit is echt veel te duur voor zo kort!!!

Ik zie nu net deze cake pas, wat een bak zeg jemig echt een finale bak voor in een show, ik moet zeggen dat ik hem ook duur vind daar kan ik niet onderuit en de effecten vervliegen jammergenoeg snel wat ik kan zien op film.

Toch moet ik zeggen dat als de effecten echt goed bleven hangen ik wel degelijk had overwogen om er 2 te gebruiken voor in mijn finale. Dit is ook niet veel voor de gewone consument, die ziet veel liever mixed blokjes die een normale tijdsduur hebben maar het idee achter deze cake is erg goed. 20 tientjes korting per stuk en ik neem er 2 mee!

Zijn er snellere manieren om € 90 er door heen te schieten ;)

Wel een geweld dit moet ik zeggen, en voor ons freaks denk ik ook geen optie. Meer voor de mensen die een krachtig stukje vuurwerk willen hebben, waarmee ze indruk kunnen maken op de buurman.

Ik zie nu net deze cake pas, wat een bak zeg jemig echt een finale bak voor in een show, ik moet zeggen dat ik hem ook duur vind daar kan ik niet onderuit en de effecten vervliegen jammergenoeg snel wat ik kan zien op film.

Toch moet ik zeggen dat als de effecten echt goed bleven hangen ik wel degelijk had overwogen om er 2 te gebruiken voor in mijn finale. Dit is ook niet veel voor de gewone consument, die ziet veel liever mixed blokjes die een normale tijdsduur hebben maar het idee achter deze cake is erg goed. 20 tientjes korting per stuk en ik neem er 2 mee!

Ja, voor 20 tientjes korting per stuk wil ik hem ook wel, dan krijg je nog 110 euro toe...:D.

Toch ga ik inderdaad maar eens kijken of deze niet ergens in de aanbieding is op het laatste moment. Voor 40-50 euro wil ik het wel proberen.

VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te duur.
Hallo GBV waar zijn we nou helemaal mee bezig ???

ik vindt deze wel mooi maar dan zouden ze wat meer shots der bij mogen zetten datie ieder geval een minuut of langer brand want 90euro voor 15 sec:|
ja kijk als ze die prijs nou is gaan verlagen want zo potje kan je ook effe in belgie halen en dan heb je hem zeker voor de helft minder
maar ik vindt hem duur en hij brand 15 sec
van mij mogen ze de prijs wel ietsje omlaag halen
ik zou deze pot echt nooit inkopen als ik een eigen shop had.
ik denk dat deze echt niet een top cake is want hij is te duur en het brand vrij snel
greetz proline freak

Er zijn denk ik genoeg mensen die geen filmpjes kijken van te voren, en op de omvang af gaan. Om op te scheppen met de prijs enzo. Maar als ze hem dan afsteken, valt die in 1 keer tegen, dus er zullen toch vast wel mensen zijn die hem zullen kopen, al is het maar omdat de naam ze alleen al aanspreekt...

Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier drie tegelijk.

Back
Bovenaan