Fantastic Four

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 2535
Artikelnaam: Fantastic Four
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 92
Effectomschrijving: 4 fantastische cakes in een supergave box. Verschillende calibers, effecten en kleuren. Schiet deels ook in fanshape. 2 kilo kruit! Burn It!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €79,95

190920131842282535Fantastic4_390_390.png

Met dank Vuurwerkvisie voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

De arme man z'n doorlontbox, wel tof dat ze dit doen. Uitwerking kan beter, maar daar is de prijs ook naar.

Vond dit de topper van de Demo gisteren! Zelf niks gefilmd maar kan niet wachten op het eerste beeldmateriaal.

Wat me verder opviel waren de prachtige paarse kleuren in veel nieuwe produkten.

Zonde van de (te harde) wind.

Wat een mega prijs/kwaliteitsbak is dit. Super helder in Kleur en qua uitwerking wist deze box bij stevige wind nog zeer netjes te presteren.

Afgaand op de eerste filmpjes is dit toch wel mijn favoriet van de boxen uit deze serie. Op dit moment...

pyro-freak

Dit is mijn favoriet van de avond. Al zou ik hem persoonlijk in een andere volgorde schieten.

ik moet toch ff zeggen dat ik jou film van zeer goede kwaliteit vind .
je ziet ook duidelijk wat voor kleuren er in zijn verwerkt .
het zijn erg mooie kleuren trouwens .
dat geeft hem toch een puntje extra .

wat een mooie cake´s dit, zit hier nou ook werkelijk 25 gram per tube in?
staat wel al op mijn lijstje :D

Ik denk dat ze net niet aan de 25 gram komen. 92:4=23
500gram : 23 schoten = 21,7gr per tube

Of hij moet een paar lichtere effecten bevatten dat er dan wel 25gr in komt maar anders zou het dus teveel kruit worden helaas..:(

Box komt op alle filmpjes erg goed over. Ondanks de wind, zoals op bovenstaand filmpje blijven de effecten nog vrij lang hangen. Voor een prijs van 79,95 heb ik deze ook maar in het winkelwagentje gestopt!

Dit is voor mij een echte musthave! Voor 20 euro per cake heb je gewoon 4 goede cakes in huis, die verschillen van tempo en uitwerking. Puur als doorlontbox vind ik hem ook wel wat hebben, maar persoonlijk zou ik dan de volgorde van cakes veranderen.

Grappig dat er weinig reacties op deze box zijn

Voor 80 euro, 25 gram (als het goed is) en op filmpjes presteert deze toch gewoon goed!
Ik ga deze dit jaar proberen

Ik heb deze cakes in ieder geval besteld. Voor 20 euro per cake lijkt me dit een hele goeie deal! Filmpjes zijn gelukkig veel belovend, dus ben erg benieuwd.

De effecten lijken vrij groot te zijn
Kan iemand die hem op een demo heeft gezien dit bevestigen?
Kleuren vind ik ook goed overkomen op de film

Leuke box voor 8 tientjes

Ik durf best te bevestigen dat de effekten groot zijn, sommige hebben deze box al live gezien op de Zena Trophy en er wordt echt niet gelogen als men zegt dat deze box tot de toppers van de avond behoorde.

Mooie betaalbare box, prima te doen en dan heb je echt iets goeds!

Ik twijfel tussen deze en de Hexagon, sommige mensen hebben ze beiden al live gezien (in ieder geval een deel van de boxen), kunnen jullie me helpen bij m'n keuze?

Back
Bovenaan