Family XXL [Ass.]

tristen

VWC lid
Artikelnummer: 1857
Artikelnaam: Family XXL
Bruto Gewicht: n.n.b.
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: n.v.t.
Effectomschrijving: Assortiment familiepakket met voor de hele familie wat wils.
Tijdsduur: n.v.t.
Stijghoogte: n.v.t.
Richtprijs: n.n.b.
Opmerking: LET OP: Voor dit pakket geldt geen gratis vuurwerk!

1857.jpg

Gelieve dit niet over te nemen zonder toestemming!

Pakket is al een aantal jaar leverbaar via GBV, maar desondanks verkoopt dit pakket redelijk goed. Wel minder als de excellent en de Proline pakketten, maar dat is logisch.

Opgevoerd meterpakket, en als de adviesprijs in het filmpje van Orthen daadwerkelijk klopt, het geld niet waard.
Meterpakketje mag eigenlijk maar €20 á €25 kosten, los fluitpotje erbij en je bent goedkoper uit :wink:

Ik heb dit pakket gekocht.. in een aanbieding...
beetje jeugdsentiment..
pakket bestaat uit een flink aantal fonteinen... (wel enkeltube) en verschillend van kruid inhoud.
2 dikke kaarsen, 4 "normale" kaarsen, 4 "cakes", 4 pijlen en nog wat klein spul.
De fonteinen zijn leuk voor in de vooravond, maar helaas zijn ze snel klaar.
De crackling in sommige fonteinen zijn wel weer goed te noemen. (veel en erg hard).
de 2 dikke kaarsen stellen niets voor.. beginnen allebei met een rode vlam, waarna het overgaat in een effect ala morning glory's.
de kleine kaarsen zijn geen normale romeinse kaarsen, maar wederom een soort morning glory effect.
de 4 pijlen vond ik toch wel leuk, verwacht geen groot effect, maar ze zijn zeker niet verkeerd.

de 4 cake's stellen niet veel voor, 2 zijn opgevoerde romeinse kaarsen, met een dikke zilveren staart. en 1 heeft dikke crackling staarten(deze vond ik het gaafste). en een irritante fluitbak.. (vooral leuk om om 10u in de ochtend af te steken)

Al om al zeker een leuk pakketje om de avond door te komen,..

Ik heb dit pakket nog afgestoken toen alle potten op waren. Het is echt maar een paar seconden fun dus eigenlijk de normale prijs niet waard maar voor 25.- was hij best te doen.

Ook voor 25e gehaald.
Mijn vrouwtje heeft hier erg van genoten aamgezien zij dit pakket heeft afgestoken.
En eerlijk is eerlijk.. Het was een mooi en leuk pakket voor fie 25euro.
Volgendjaar minimaal een stuk of 4 mee na huis nemen.
Gewoon leuk voor in de voor avond!

Family XXL

Family XXL

Artikelnummer: 1857
Artikelnaam: Army Supplies
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Een overvol assortiment met diverse vuurwerkartikelen voor de hele familie! Denk aan; Diverse fonteinen, knalstrengen, een knetterkaars en een fluitbed.
Kartoneenheid: 5/1
Richtprijs: € ...

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

1857_familyxxl_2016.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan