Fallen Star

Hier nog een straat film van oud en nieuw. Helaas van te dichtbij gefilmd, maar het idee is wel duidelijk: licht in de straat !! Mooie cake ...

Blijft een prachtige waaier dit! Ben hier eigenlijk altijd al wel fan van geweest, want het geeft een mooi sierlijk rustmomentje in je show en verlicht de hele omgeving prima! :D

Erg mooie cake hoor. Licht de straat mooi op, tempo vind ik ook perfect.

Zojuist gezien!

Ik had gehoopt dat ie iets indrukwekkender was. Maar als je er vlak onder staat, zal hij vermoedelijk een stuk feller ogen dan van deze grote demo afstand.

Niet eens aan gedacht! Heb je toevallig ook nog enig idee van winkels die deze eventueel nog hebben liggen? Vind deze bij de winkels met freakacties zo snel niet...

Poeh, wel een heel lekker bakje inderdaad :) Ook maar eens kijken of er nog ergens een verdwaald exemplaar te koop is :)

Vorig jaar had ik bij Breda een 'verdwaald exemplaar' aangetroffen :p In de straat maakte dit minder indruk dan ik gehoopt had. Ik zou hem niet nogmaals aanschaffen. Komt minder licht vanaf dat ik gehoopt had.

De andere I-shape cake hoort er uiteraard niet bij. Geen idee welke cake dat was.

Back
Bovenaan