FALLAS de Valencia 2016 THE MOVIE!

Wat een geweldige film! Echt fantastisch gedaan. Na het zien van jouw beelden en die van jwtjuh weet ik het zeker, volgend jaar ga ik ook naar Valencia. Die straat mascleta's en nocturna's lijken erg heftig op jouw film. Zo te zien heb jij je ook goed voorbereid, want jouw video heeft echt alleen maar hoogtepunten! Waar kan ik me alvast inschrijven om met reisleider Steef-Kaboom mee te gaan naar Fallas 2017? Haha geintje.:wink:

Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar niet heel erg veel omdat de nadruk op het filmen lag. En daarnaast moet je daar ook nog een beetje genieten en niet alles door een beeldschermpje bekijken :D

Groot gelijk hoor, snap ik helemaal. Ik ben iedereen die filmt en foto's maakt erg dankbaar, maar persoonlijk is het niets voor mij omdat ik denk dat je toch een stuk mist van de shows zo.

Maar kom maar door met die foto's hoor:wink:.

Dikke vette straatmascleta van 19 maart:

Wat een geweldige film! Echt fantastisch gedaan. Na het zien van jouw beelden en die van jwtjuh weet ik het zeker, volgend jaar ga ik ook naar Valencia. Die straat mascleta's en nocturna's lijken erg heftig op jouw film. Zo te zien heb jij je ook goed voorbereid, want jouw video heeft echt alleen maar hoogtepunten! Waar kan ik me alvast inschrijven om met reisleider Steef-Kaboom mee te gaan naar Fallas 2017? Haha geintje.:wink:

Super tof om te horen!!!

Stook compilatie, een hele verzameling beeldmateriaal die ik gemaakt heb in de straten van Valencia, dank aan iedereen die dit mooie vuurwerk heeft afgestoken. Ik zeg geniet van de sfeer:

Geweldige films weer, wat genieten dit.
Vooral dat stook filmpje, pure sfeer.

Geweldige films weer, wat genieten dit.
Vooral dat stook filmpje, pure sfeer.

Zeker weten dat het genieten was. Heb daar met bewondering staan kijken naar hoe ouders de kinderen leren om te gaan met vuurwerk. Super bedankt voor het posten!

Back
Bovenaan