[Fallas 2012] Mascleta 13 Maart Pirotecnia El Portugués

Wauw man, die film ziet er prima uit. Mooi scherp beeld en goed geluid ook. Het geeft een goed beeld van hoe hard het ging daar, ik heb genoten!

De credits van het geluid gaan, hoe raar het ook klinkt, naar DsNL :p (maar als het goed is, is het geluid in mijn andere films ook prima)

Dit was namelijk de eerste show die ik heb gefilmd met mijn nieuwe externe microfoon.. ik was alleen vergeten om 'm aan te zetten :p
Aangezien DsNL ook een externe microfoon heeft heb ik zijn geluid eventjes ''geleend'' voor dit filmpje :p

De credits van het geluid gaan, hoe raar het ook klinkt, naar DsNL :p (maar als het goed is, is het geluid in mijn andere films ook prima)

Dit was namelijk de eerste show die ik heb gefilmd met mijn nieuwe externe microfoon.. ik was alleen vergeten om 'm aan te zetten :p
Aangezien DsNL ook een externe microfoon heeft heb ik zijn geluid eventjes ''geleend'' voor dit filmpje :p

Haha, graag gedaan hoor kerel!:D

Ik merk toch wel dat bij bijna iedereen het geluid erg lastig blijft bij de Terremotto, zou hier een oplossing voor zijn? Ik zijn mijn film van deze mascleta vandaag ook even posten:)

Ik merk toch wel dat bij bijna iedereen het geluid erg lastig blijft bij de Terremotto, zou hier een oplossing voor zijn? Ik zijn mijn film van deze mascleta vandaag ook even posten:)

Normaal pakken onze mics het wel goed op maar op 3 a 4 meter van de terremoto vind volgens mij geen enkele mic het meer leuk. Tot op dit moment helaas nog niks gevonden wat het geluid wel perfect overbrengt.

Wat vinden jullie van de beelden die we dit jaar in de kooi hebben gemaakt?

Wat vinden jullie van de beelden die we dit jaar in de kooi hebben gemaakt?

Erg mooi gedaan Toon.
Geeft een compleet ander beeld weer, dan de filmpjes die op het gemaakt zijn.
Ook het beeld materiaal en het geluid zijn een verademing.
Na het de zwaar slechte kwaltiteit films van TV9, zijn dit soort filmpjes een oscar waard.

De beelden in de kooi zijn echt supergaaf! Die gopro cameraatjes doen het werk perfect, ook fantastisch dat de schieters in de kooi ook op beeld staan, mijn complimenten!:)

Back
Bovenaan