Falcon [Uitloop]

Artikelnummer: DC192
Artikelnaam: Falcon
Bruto Gewicht: -
Netto Kruitgewicht: 360 gram
Aantal Schoten: 60
Caliber: 20 mm
Effectomschrijving: 60 schots super fluit.
Tijdsduur: 38 sec.
Stijghoogte: 20-30
Richtprijs: €64,95

Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl

prodDC192-510x652.png

Met vriendelijke groet,
Vulcan Europe

Dit heb je goed gezien, dit is inderdaad het oude filmpje. Ik zorg er voor dat de video van de laatste demo z.s.m. online staat!

met vriendelijke groet,
Vulcan Europe

De Falcon wordt dus niet in ere hersteld dit jaar?

Zodra de oude batch op is kan er gekeken worden naar nieuwe productie. Ik zelf kan overigens geen mening gevende betreffende de Falcon omdat ik nog niet zo lang meeloop. Ik heb begrepen van een collega dat de Falcon en de Skyscreamer destijds met de oude batch zijn vergeleken en dat er geen verschillen opgemerkt zijn.

Maar aangezien hier de meningen hierover anders zijn zal er toch naar gekeken moeten worden, maar wij gaan uiteraard niet een nieuwe batch bestellen als we de oude nog op voorraad hebben.

mvg,
Vulcan Europe

Zodra de oude batch op is kan er gekeken worden naar nieuwe productie. Ik zelf kan overigens geen mening gevende betreffende de Falcon omdat ik nog niet zo lang meeloop. Ik heb begrepen van een collega dat de Falcon en de Skyscreamer destijds met de oude batch zijn vergeleken en dat er geen verschillen opgemerkt zijn.

Maar aangezien hier de meningen hierover anders zijn zal er toch naar gekeken moeten worden, maar wij gaan uiteraard niet een nieuwe batch bestellen als we de oude nog op voorraad hebben.

mvg,
Vulcan Europe

Nee dat snap ik. Ik heb de Falcon ook niet echt meegemaakt hoor, maar op de films hoor ik een verschil. Bedankt voor het snelle antwoord!

Back
Bovenaan