Extreme Shocking

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: RVW21
Artikelnaam: Extreme Shocking
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: De Extreme Shocking van Rubro Vuurwerk uit de Overige Rubro Collectie, superstunt! 4 mortieren voor een knalprijs.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 2,25

extreme-shocking[1].png

Zijn nieuw dit jaar geloof ik.
Worden echt gebruikt als stuntartikel als ik de verschillende webshops zo zie.
De singleshotjes zullen een formaat hebben van de Thunderking Jumbo Box gok ik. Uitwerking zal ook wel zoiets zijn.

Die monsters waren fantastisch. Ik hoop dat deze net zo goed zijn!

ben ik het niet mee eens. had meerdere pakken van deze jongens maar bij bijna elk pak klapte er wel eentje uit me kaar. Sommige zelfs 2 of 3. Gevaarlijke troep die ik niet meer hoef.

ben ik het niet mee eens. had meerdere pakken van deze jongens maar bij bijna elk pak klapte er wel eentje uit me kaar. Sommige zelfs 2 of 3. Gevaarlijke troep die ik niet meer hoef.

Dan had ik denk ik een ander productiejaar. Die van mij deden het allemaal perfect. Mooie ti wolkjes en flinke klappen.

Ik hoop dat het wat is, denk eraan om ze te proberen dit jaar.. Hier in Zoetermeer zijn ze €1,39 per pak, vijf voor vijf en tien dozen voor acht piek. Dan zijn het wel mooie prijsjes, al zullen het vast niet de allerbeste single shots zijn.. Ik ben benieuwd!

Ik hoop dat het wat is, denk eraan om ze te proberen dit jaar.. Hier in Zoetermeer zijn ze €1,39 per pak, vijf voor vijf en tien dozen voor acht piek. Dan zijn het wel mooie prijsjes, al zullen het vast niet de allerbeste single shots zijn.. Ik ben benieuwd!

Ik ga dinsdag ook even een pak bestellen, ben benieuwd. Ik heb die van Vuurwerkmania ook 2 keer besteld, dus kom er snel achter of t dezelfde zijn :D

Ik heb de dummy's laatst in de winkel zien liggen. Ze zijn kleiner dan je zou denken, ongeveer net zo groot als die van Pyro Shopper (Lesli) een aantal jaar terug (als dat je iets zegt). Ze zijn niet veel langer dan 8 cm hoog, dacht ik zo.

Ik heb de dummy's laatst in de winkel zien liggen. Ze zijn kleiner dan je zou denken, ongeveer net zo groot als die van Pyro Shopper (Lesli) een aantal jaar terug (als dat je iets zegt). Ze zijn niet veel langer dan 8 cm hoog, dacht ik zo.

En dan te bedenken dat er 10 gram per tube in zit, hoe krijgen ze het voor elkaar?

Zijn dit niet de zelfde singleshots als de Roulette King van Vuurwerkmania?:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43785-Roulette-King-*NIEUW-2016*

Ik heb de Dummies zelf gezien een tijd geleden, het zijn gewoon hele kleine budget Singleshots met slechts 2,84 gram kruit per stuk. Dus het lijkt me sterk dat deze hetzelfde zijn als de Roulette King, want die bevatten 10 gram kruit per stuk met 1 Fluiter ertussen.
Vuurwerkmania kan natuurlijk ook liegen over het aantal gram maar dat lijkt me sterk, want op de foto's lijken ze best veel op elkaar maar dat zegt natuurlijk niks.

Back
Bovenaan