Extreme Goldfather

Vergelijkbaar met de Golden Illusion waar Ricardus het al eerder over had. Dan te bedenken dat zoiets moois straks bij mij om de hoek te verkrijgen is. Broekhoff is goed bezig.

Hierbij mijn video van de Finale-opstelling van deze 100 shots grote rambak waarbij er 3 stuks naast elkaar worden afgestoken. Mooie opbouw naar een gave goudfinale. Betreft productie, gefilmd tijdens een testavond in april 2021.

Heb een project geschoten beginnend met de Goldfather. Deze heeft 2 jaar staan drogen, dit is te zien en te horen.

Op de valreep nog besteld, want ik moest deze goudbak een keer hebben en hij was echt fantastisch! Zelfs in de wind presteerde deze nog heel goed.

Extreme Goldfather 1.jpg

Extreme Goldfather 2.jpg

Extreme Goldfather 3.jpg

IMG_4445.jpg

Was even spannend of ik ‘m mee zou krijgen vanwege de afkeur, maar hij is binnen :p Zo blij als een kind met een kratje Fanta.

Heb deze in 2020 of 2021 gehad was echt een topper vond ik staat me nog bij. Helaas was telefoon net leeg toen en heb ik deze niet kunnen filmen. Baal ik nog van hahaha

Verheug me echt enorm om ‘m af te steken. Heb ‘m al een paar keer eerder besteld maar steeds aan m’n neus voorbij gegaan door vuurwerkverbod of leveringsproblemen.

Back
Bovenaan