Extreem legaal, 100% legaal vuurwerk gefilmd met een aardappel

zeg ik wil je topic nu niet helemaal gaan verneuken maar een first person romeinse kaars is ook niet helemaal de bedoeling denk ik :D

Met het oog op bepaalde acties die er momenteel achter de schermen lopen om onze traditie veilig te stellen zullen er naar mijn inzicht wat dingen veranderen.
Waaronder ook het promoten van vuurwerk en het gebruik ervan zoals het bedoelt is.

En geloof me.
Er word momenteel erg veel gedaan.
Echter hoe en wat kan ik nog niet op ingaan maar daar dit bekend word gemaakt als alles rond is.
En dan hebben we met recht rede tot een feestje.

gr

om maar wat voorbeelden te noemen....
- babypijltjes op de grond
- thunderking op de kop en over de grond
- vuurwerk afsteken in een speelhuisje (en dus onder een dak)
- etc

en dit is zeer zeker niet met het oog op bepaalde zaken, maar gewoon omdat dit sowieso al verboden is op de dit forum. Gebruik vuurwerk gewoon zoals het is bedoeld.

Met het oog op bepaalde acties die er momenteel achter de schermen lopen om onze traditie veilig te stellen zullen er naar mijn inzicht wat dingen veranderen.
Waaronder ook het promoten van vuurwerk en het gebruik ervan zoals het bedoelt is.

En geloof me.
Er word momenteel erg veel gedaan.
Echter hoe en wat kan ik nog niet op ingaan maar daar dit bekend word gemaakt als alles rond is.
En dan hebben we met recht rede tot een feestje.

gr
Nu ben ik toch wel erg benieuwd :)

om maar wat voorbeelden te noemen....
- babypijltjes op de grond
- thunderking op de kop en over de grond
- vuurwerk afsteken in een speelhuisje (en dus onder een dak)
- etc

en dit is zeer zeker niet met het oog op bepaalde zaken, maar gewoon omdat dit sowieso al verboden is op de dit forum. Gebruik vuurwerk gewoon zoals het is bedoeld.

Ja ik snap het, ik had die video al 2 dagen geupload voor ik hem postte, was ff vergeten dat ik allemaal dat soort clips had xD Had daarom mn berichtje ook geëdit :P

Back
Bovenaan