Express [Uitloop]

Blitzzz

VWC lid
488_gr.jpg

Artikelnaam: Express
Effect: Nieuw! 10 pijlen.
Adviesverkoopprijs:€ 14,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer interessant, nog weinig berichten over. Logisch natuurlijk met nog geen filmpje maar voor die 15 euro moeten ze toch getest worden. Wellicht dat iemand er eentje de voordagen een pijl de lucht in kan schieten en dan weet je vaak snel wat meer over zo'n product. Maar de prijs/ aantal pijlen is zeer gunstig te noemen.

wat een flutpijlen de 2 pijltjes met crown en 2 met crackling waren wel grappig maar voor die 15 euro zijn er veel betere pijlen te krijgen

Zelf vind ik dit soort pakketjes altijd wel leuk, lekker veel falling leafs achtige effecten en op het filmpje blijven de effecten nog best lang hangen ook. Voor 15,- euro is dit altijd leuk om de lucht in te jagen. :)

Hahah bij mijn dealer staat er als beschrijving; '10 vuurpijlen tot 40 gram met super effecten.'

Die 40 gram klopt natuurlijk niet, maar ik denk dat het een soort Venus/Pluto (van Merurius) pijlen zijn. Ik heb net de dummy gezien, maar groot zijn ze niet.

Ik heb deze pijlen genomen zo voor de tussenavond en tja, ik zat wel van wat wordt het?
Nou het is dus duidelijk, het waren niet de pijlen die ik had voorgesteld.
Als ik de pijlen van Proline er naast zet hebben die pijlen toch wel wat meer kracht.
De Express pijlen waren voor die 15 euro het niet waard, erg zonde.
Maar ja, het effect was ook niet echt byzonder. De burst mag wel iets harder en het effect mag wat groter.
Maar 1 ding, dat doet ie dus wel, met een enorm geluid de lucht in gaan.
Goed, verder is het wel een leuk pakket voor de beginnende stoker.

Back
Bovenaan