Explosia 2000

TryMike

VWC lid
Artikelnummer: RVW 8610
Artikelnaam: Explosia 2000
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Voorverkoopprijs 2016: € 75

explosia2000rubro.jpg

Laatst bewerkt:
Wederom gaat het om een (exclusieve?) cakebox die ik alleen ben tegengekomen bij Auto Ypenburg vuurwerk als jubileumaanbieding. Voor de prijs echt een topper!! Boeketten waren echt enorm en het tempo lag heerlijk hoog. Hij mist eigenlijk alleen een lekkere finale. Maar heel veel plezier van gehad!! Vooral de 3e cake was echt een beauty.

Helemaal mee eens TryMike. Ik heb deze gelukkig live meegemaakt en wat was dat genieten. Prima burst, goede spreiding van de boeketten, leuke gevarieerde effecten en man wat een tempo. Enig minpuntje is inderdaad dat de finale ontbreekt, maar ik vind dat Koos van Auto Ypenburg een erg goede cakebox heeft samengesteld.

Ik heb deze ook live gezien en het is echt een hele mooie bak. Ik vind de 2e cake de mooiste en heb die ook achteraan gezet. Alleen deze cake al heeft mijn oud en nieuw onvergetelijk gemaakt. Iemand die misschien weet of deze ook los te krijgen is? met de codes op de doos kom ik niet veel verder. Als niemand het weet zal ik het rubro eens vragen.

Dit jaar geschoten, hele dikke bak! Heerlijk tempo, grote en mooi uitgewerkte boeketten en ook een heerlijke burst. De effecten lopen ook mooi in elkaar over. Finale ontbreekt helaas, maar deze cakebox gaat door voor een lange finale. Voor 75 euro echt een aanrader.

Back
Bovenaan