Explode 16 shot whisling to ti salute

Vandaag karton gehaald. Tot mijn verbazing stond er nu "whistling to big White willow" op de verpakking (2023 batch). Dus even 1 getest en het is gewoon nog steeds "to ti-salute" gelukkig. Hij floot en knalde wel lekker. Heb deze niet eerder gehad dus kan voorderest niet vergelijken met voorgaande batches.

Vandaag karton gehaald. Tot mijn verbazing stond er nu "whistling to big White willow" op de verpakking (2023 batch). Dus even 1 getest en het is gewoon nog steeds "to ti-salute" gelukkig. Hij floot en knalde wel lekker. Heb deze niet eerder gehad dus kan voorderest niet vergelijken met voorgaande batches.

Tot de batch die ze in 2021 verkochten gingen ze ieder geval snoeihard en dan ben ik best wat gewend. 'knalde wel lekker' is voor mij niet heel aanlokkelijk om ze nog te kopen ondanks je geen eerdere batches hebt gehad. Vooral omdat de Black Thunder in de batch van vorig jaar veel slechter was dan eerst ( die was voorheen ook snoeihard ) en je bij de oude versie wel echt lyrisch zou zijn ook al ben je bijvoorbeeld F3/F4 knalcakes gewend.

Deze vandaag gehaald maar viel me gelijk wat op qwa effect Big silver willow + Tail All Shoots Together??

meer mensen die deze cake hebben gehaald?

Dit verhaal heb ik wel ergens gelezen, kan het niet terug vinden. Effect omschrijving is anders, effecten kennelijk niet.

Deze vandaag gehaald maar viel me gelijk wat op qwa effect Big silver willow + Tail All Shoots Together??

meer mensen die deze cake hebben gehaald?

Bij mij hetzelfde. Afgelopen zondag gehaald. In de winkel worden ze verkocht als whistle to salute, dus ik vertrouw erop dat het goed zit.

Staat letterlijk 4 posts hierboven dat ik dat ook had en dat ze gewoon hetzelfde zijn als altijd (getest)

Heeft iemand deze en de normale black thunder knalcakes al getest? Ik vond deze potjes altijd al aan de prijs maar als de harde knal er af is dan ga ik er geen 9 euro voor dokken.

Bij Pyroshop staat de Big Bang All at Once in de aanbieding, die verdacht veel op deze lijkt. Iemand die weet of dat een omlabeling is?

Back
Bovenaan