excellent 6

moogle

VWC lid
Artikelnaam:Excellent 6
Artikelnummer: 1867
Beschrijving: 6 cakes, 6 fonteinen, 6 romeinse kaarsen 20 shots en 4 vuurpijlen met special effect.
Prijs: 42,50

Huidige pakket (2012):
excellent_6.jpg

Oude afbeelding:
1867.jpeg

o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfs als ik filmpjes heb gezien blijf die vraag bij mij ook altijd opkomen :D

Naast wat stevig vuurwerk koop ik altijd een pakket van exellent. En ieder jaar denk ik weer tjonge dat was niet slecht. Leuk om te stoken en lekkere knallen uit de potten.
Ik zou zeggen: Veel plezier ermee!

:bye:

Laatst bewerkt:
ik ben een beetje heel laat maar oke.
ik vond het voor de prijs wel een leuk pakketje.(dat was die dan van vorig jaar dus ik weet het niet van de nieuwe)
alleen was het wel snel op:( (duurde zo'n 30 minuten dan was dit op. maar we staken om beurt met de 2 buren:) dus daardoor weet ik de goede tijd niet.)

Is dit pakket nog wel ergens te vinden?
Want Ik heb hier een krantje voor me met een nieuwe kleinere excelent 6 en die vind ik er toch wel minder uitzien dan die hierboven is afgebeeld...

Is dit pakket nog wel ergens te vinden?
Want Ik heb hier een krantje voor me met een nieuwe kleinere excelent 6 en die vind ik er toch wel minder uitzien dan die hierboven is afgebeeld...

Misschien nog een restvooraadje, maar anders niet, deze is echt vervangen voor die die jij noemt

Idd, ik keek het filmpje van excellent 6, ikke zo wouw, voor 30 euro!!!! en dan 15% korting. Is leuk vooravond, nog extra stoken.
En toen vergeleek ik de afbeeldingen :( is de oude.
Die nieuwe heeft zo te zien een fluitbatterijtje, 2 cakejes, 3 fontijntjes. 4 vuurpijltjes en 2 romeinse kaarsen. Maar daar doe ik het niet voor!

Back
Bovenaan