Evo Bomber [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2618
Artikelnaam: Evo Bomber
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.300 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 35-40sec
Stijghoogte: 35-40m
Adviesprijs 2024: € 129,00
Voorverkoop 2024: € 109,00
Onlineprijs 2024: € 99,00

O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
hmmm... hij was voorheen 2000 gram met 144sh een ware kleuren rammer wat ik dus echt een top box vond, ben benieuwd wat ik hiervan ga vinden.

Qua aantal grammen per schot zit er niet gek veel verschil in deze en de voorganger. Wel een stuk minder schots, maar dat is op zich niet zo erg vind ik persoonlijk. Benieuwd naar de nieuwe beelden en prijs.

Aantal schoten van 144 naar 100, gram per schot gaat vrijwel niet omlaag dus hopelijk houden ze de effecten gelijk! Staat bovenaan mijn lijst

Had deze, of eigenlijk de oude, op de reserve lijst staan. Maar voor bijna 30% minder schoten ten opzichte van de oude versie, maar wel dezelfde prijs, gaat hij er toch maar vanaf.

Voor 109 misschien wathoog gezocht, maar hopelijk met freak acties toch nog voor een mooi prijs beschikbaar. We zullen moeten afwachten, deze staat iig wel op het lijstje

Hij ziet er prachtig uit, kleuren zijn top. Na elke 20 schoten een "finale" van 5 schoten tegelijk, deze is in de pocket

Ik vind die losse 5 shots finales er juist niets aan toevoegen, had liever dat hij door schiet en dan een grotere finale op het eind schiet. Iedereen verschillende voorkeuren:). Hij ziet er verder prima uit. Mocht hij nog ergens in een super aanbieding voorbij komen, neem ik hem er misschien wel bij. Voor de (aanbiedings)prijzen waar hij nu voor aangeboden word, is hij me net wat te duur.

Ziet er weer goed uit,lekker tempo, mooie kleuren en burst is ook goed. Ben het wel met Rocco eens, denk dat 1 grote finale deze box nog beter had gemaakt. Eens kijken of ik deze nog voor een mooie prijs kan meepakken

Back
Bovenaan