Event Rainbow Wave

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 875
Artikelnaam: Event Rainbow Wave
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:995gr
Aantal Schoten: 175sh
Effectomschrijving: Nieuw! 175 shots Limited Edition compound box.
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €99,00
Voorverkoopprijs: €99,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

875-EVENT-RAINBOW-WAVE.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dezs gekregen als vervanger voor event best of power box nr 1. Kaliber minder, wel meer schoten.. ben benieuwd.

Best een leuk blokje. gaat echt lang door en verveelt niet door verschillende effecten. Burst is ok. Als je niet veel te besteden hebt niet gek hoor

Best een leuk blokje. gaat echt lang door en verveelt niet door verschillende effecten. Burst is ok. Als je niet veel te besteden hebt niet gek hoor

Gaat zeker lang door maar hij verveelde mij wel. Heb weliswaar het filmpje helemaal af gekeken, maar vond hem toch best eentonig. Maar voor dat geld heb je wel bijna twee minuten vuurwerk, en voor iemand met een kleine beurs echt wel ideaal.

Wat een ding dit, hele goede knallen en gaat zeer lang door. Echt een top compound, zijn geen slappe schoten dit. Aanrader! Heb er 65 voor betaald, dus zeer tevreden.

Knallen waren ok. Verder een saai ding. 20 mm moet gewoon niet stand alone geschoten worden.

Kwam deze op het oog door de week actie van outlet. Maar de Rainbow Wave heeft naar mijn mening wel veel weg van de Nordic Fire. De Nordic afgelopen jaar gekregen bij “gratis” vuurwerk en die Nordic viel mij toen niks niet tegen. Zijn er meer die deze ervaring hebben of evt beeldmateriaal hebben van de Rainbow Wave?

Back
Bovenaan