Event Golden Autumn *NIEUW 2025*

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 962
Artikelnaam: Event Golden Autumn
Bruto Gewicht: 19 kg
Netto Kruitgewicht: 4,200 gram
Aantal Schoten: 300 schoten
Effectomschrijving: 300 schoten pure power. Strak tempo, dikke effecten en continu on-fire. De herfst wordt heet met deze showkoning!
Tube diameter: 25MM
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €299,00
Voorverkoop: €275,00
O.a te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

4200gram, 300s, 25mm hoog tempo.... dit kan een topper worden. Het grote broertje van de Magnum Total Display serie wellicht?
Kom maar door met die video !

Gebrovuurwerk heeft deze video staan bij een ''suprise compound'' met hetzelfde kruitgewicht en hetzelfde artikelnummer 962. dus dit zal hem wel zijn

heb nog een shredit van afgelopen jaar liggen(ook van gebro ) dus deze kunnen we overslaan ,op zich niets mis mee maar ook niets bijzonders toch ?

Mwah niks aparts.
Totaal niet vernieuwend.

Ik ben echt van mening dat er nog maar 1 merk ik dat vernieuwend is en echt “show” in al zijn producten heeft

daarnaast kocht ik verleden jaar in oktober nog een skyhigh 300 shots 25mm 5638gr nem uit de crown collection voor 219 euro ,was echt een heerlijk blokkie voor dat geld (vandaar dat de shredit nog over is) dus wacht voorlopig nog wel een beetje af met mijn aankopen ,al is het moeilijk niet toch al toe te happen ieder keer met de nieuwe deals en producten ,eerst maar eens afwachten wat er vd bestaande bestellingen vervalt mbt kooi en twirl/fluit verhaal ;) 🥺 🥺

daarnaast kocht ik verleden jaar in oktober nog een skyhigh 300 shots 25mm 5638gr nem uit de crown collection voor 219 euro ,was echt een heerlijk blokkie voor dat geld (vandaar dat de shredit nog over is) dus wacht voorlopig nog wel een beetje af met mijn aankopen ,al is het moeilijk niet toch al toe te happen ieder keer met de nieuwe deals en producten ,eerst maar eens afwachten wat er vd bestaande bestellingen vervalt mbt kooi en twirl/fluit verhaal ;) 🥺 🥺
Bij vechtweelde toch? Was echt een hele mooie koop. Ook dik genoten van die bak, deed t prima ondanks het weer.

Mwah niks aparts.
Totaal niet vernieuwend.

Ik ben echt van mening dat er nog maar 1 merk ik dat vernieuwend is en echt “show” in al zijn producten heeft
Met alle respect, maar wat een een onzin. Dat jij zogenaamd bij 1 merk maar show ziet ligt aan jezelf. Wat is nou vernieuwend, wat is show? Sowieso heeft consumenten vuurwerk wel zijn grenzen. Deze Autumn is gewoon een beuker. Als je daar van houdt is het show, zo niet koop je wat anders. Alle merken buiten je eigen favoriet wegzetten als niet vernieuwend is daarbij onnodig en een beetje raar naar mijn bescheiden mening.

Back
Bovenaan