Event Colors of Dubai

gizmo75

VWC lid
Artikelnummer: 941
Artikelnaam: Event Colors of Dubai
Bruto Gewicht: 6,2 kg
Netto Kruitgewicht: 844 gram
Aantal Schoten: 196 schoten
Effectomschrijving: XL extreem zware compound box. 196 shots die er in tempo op los ramt! Een complete vuurwerkshow, nu extra voordelig.
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 2/4
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 159,99
Voorverkoopprijs: 79,99
941_event_colors_of_dubai_rubro.png

Ziet er goed uit! Rubro heeft altijd goede 20mm boeketten, lekker veel schoten voor anno 2022 weinig geld. Zitten een aantal ram momentjes in en de boeketten vallen gewoon prima uit.

Weet je toevallig of dit een gekooide artikel is ( bij een karton uiteraard )?

Met zo'n prijs kunnen die 20mm bakkies mss nog wat worden, wel even de straat kwaliteit afwachten, zoals altijd bij Rubro/Mania.

Wel skattig hoe ze doen of dit een dikke 2kg compound van 4 losse cakes is, terwijl het ook in 2 cakes had gekund natuurlijk

Is dit de nieuwe trend? Doen als je grote compounds hebt met heel veel schoten, maar van een kaliber die geen naam mag hebben. 20mm is altijd een teleurstelling.

Is dit de nieuwe trend? Doen als je grote compounds hebt met heel veel schoten, maar van een kaliber die geen naam mag hebben. 20mm is altijd een teleurstelling.

20mm kan best leuk zijn, zie Total Display Box van Magnum en eerder de Pangu bakjes.
Echter is de Event Colors of Dubai niet eens 20mm, 16mm begreep ik.

Erg zonde inderdaad. Ook geen concrete antwoorden op de vragen. Lijkt wel of Rubro zich ook voor deze pruttelbakken schaamt richting de liefhebbers... Jammer voor de gemiddelde consument die geen idee heeft en met deze blokkies de show probeert te stelen na 0:00

Jemig, dat straatfilmpje lijkt in werkelijkheid ook in helemaal niks op het product filmpje !
En deze blijft wel in de collectie ? :bonk:

Nou en of dat deze slecht was. En dat zeg ik niet gauw. Me kameraad stak deze rond 00:30 af, was een hard gelach...

Heb van Mania - King of Fireworks besteld (80 eu), maar nu ik dit zie, lijkt hij er verdacht veel op. Hoop dat hij nu wel als op heg filmpje is, anders begin ik te twijfelen ��

Wat een rotzooi zeg. Jeetje, dat ben ik niet gewend van Rubro. En dit jaar zijn ze helemaal losgegaan op klein kaliber bakjes. Dat gaat wat worden zeg ik je. Heel veel mensen, echt heel veel mensen zullen enorm teleurgesteld raken en daar zal Rubro toch echt wel bang voor moeten zijn, want je kunt in één klap de helft van je klanten kwijtraken door dit zooi op de markt te brengen. Ze tekenen hiermee hun eigen ondergang. Let maar op, als al die andere kleine doosjes ook zo presteert dan hebben ze een dikke probleem, want volgens mij is de helft van hun collectie dit jaar klein prut.

Vorig jaar getwijfeld om hem eens t proberen maar toch laten staan en na het filmpje gezien te hebben, wat ben ik blij toe!

Zag deze in actie deze jaarwisseling en dit was echt om te janken zo slecht.
Zou er nog niet eens de helft van de voorverkoop prijs voor betalen pff..

Voor mensen die gewoon wat willen afsteken om 12.00 uur voor niet te veel geld is dit prima. Als je echt kwaliteit wil kun je beter verder zoeken

Back
Bovenaan