Event Blue Circle 75's

Ik heb m vandaag opgehaald. Net ff open gemaakt, moet zeggen die cakes zien er verdomd goed uit. Tubes kaarsrecht niet een gedeukt ofzo, zitten lekker stevig in elkaar en staan als een huis.

ook wel apart de lont beschermers hebben iets van 5 of 6 verschillende talen. folie doorzichtig rood ipv een soort alu folie wat je op andere Rubro cakes tegen komt. groot label op de cake met de beschrijving erop.
Ze zien er net ff wat anders uit als wat ik van Rubro gewend ben. Deze cakes hebben dan ook NIET dat doorlont systeem met al die extra lontjes. Ben benieuwd, vermoed dat ze van een andere fabriek af komen. Als de uitwerking net zo goed is als de afwerking van de cakes gaat dat helemaal goed komen :D Ze zijn iig kurkdroog dus daar zal het niet aan liggen :) Can't wait :)

Ik heb m vandaag opgehaald. Net ff open gemaakt, moet zeggen die cakes zien er verdomd goed uit. Tubes kaarsrecht niet een gedeukt ofzo, zitten lekker stevig in elkaar en staan als een huis.

ook wel apart de lont beschermers hebben iets van 5 of 6 verschillende talen. folie doorzichtig rood ipv een soort alu folie wat je op andere Rubro cakes tegen komt. groot label op de cake met de beschrijving erop.
Ze zien er net ff wat anders uit als wat ik van Rubro gewend ben. Deze cakes hebben dan ook NIET dat doorlont systeem met al die extra lontjes. Ben benieuwd, vermoed dat ze van een andere fabriek af komen. Als de uitwerking net zo goed is als de afwerking van de cakes gaat dat helemaal goed komen :D Ze zijn iig kurkdroog dus daar zal het niet aan liggen :) Can't wait :)

Ennnnn hoewasie?

Deze valt me nu pas op eigenlijk.. Prachtig sierlijk effect met dikke palmen en crackling tips. Het is inderdaad maar 1 effect maar het oplopende tempo maakt hem voor mij wel goed! Voor een krappe 6 tientjes leuk boxje!

Zit dit jaar in de collectie - dus we gaan het meemaken -komt niet in de show - dus hopelijk goed los te filmen :D

Leuk box. Effecten mooi, groot uitgevoerd in een goed tempo.

En m'n pa rookte ff een peuk in de achtertuin en filmde de box ook met daaronder de zonnepanelen. Wel een leuke effect :)

Deze viel live inderdaad helemaal niet tegen. De combi van blauw en goud doet het altijd goed. Effecten een beetje eentonig, maar wel groot en een typische Rubro-burst. En de prijs was natuurlijk dik in orde.

Op het eerste filmpje van bomber leken de boeketten vrij klein. Maar op het filmpje van jouw vader zijn de boeketten best groot! Prima bak! Thanks voor de filmpjes.

Deze ook voor 50 euro meegenomen. Voor dat geld een prima box, mooi sierlijk effect en dus mooi van kunnen genieten op een rustig moment. Hij is wel wat langzaam maar dat is ook juist weer de charme van deze box. Voor 50 euro zeker geen miskoop.

Voor 50 euro inderdaad een leuke prijs. Ik vind hem verder niet heel bijzonder. Op de demo- films had hij meer charme. Die lijkt hij te zijn verloren op de boot onderweg naar Nederland.

Op het eerste filmpje van bomber leken de boeketten vrij klein. Maar op het filmpje van jouw vader zijn de boeketten best groot! Prima bak! Thanks voor de filmpjes.

Gok dat de camerastand de boel anders laat zien. Mijn filmpje redelijk dichtbij en laag gefilmd en mn pa een stuk verderop in de tuin. Vind zelf dat het 2e film het beste beeld van de box geeft.

Ik vond hem leuk maar wel wat te lang uiteindelijk. Als de versnelling die tussen cake 1, 2 en 3 zit nou wat groter was dan ging de 'spektakelwaarde' wat omhoog. Ik had de Pinstripes van Mania (zelfde effect maar dan dus in waaier) erachter gezet en dat combineerde leuk.

Wij hebben deze ook gehad, effecten zijn prima en vooral de crackling tip maakt het toch best een apart effect....alleen om nou, om tempoverandering na, 3 dezelfde cakes te hebben, vonden we achteraf toch wel wat saai worden.

Back
Bovenaan