Ernstig ongeluk in vuurwerkbedrijf Zoetermeer

Torrr

VWC lid
ZOETERMEER - In een bedrijfspand aan de Cobaltstraat in Zoetermeer is zaterdag bij een ongeluk een persoon ernstig gewond geraakt.

Het ongeluk gebeurde in een bedrijf dat vuurwerk verkoopt. Wat er precies is gebeurd is niet bekend, maar het slachtoffer was er slecht aan toe.

Twee ambulances en verschillende hulpverleners zijn bezig geweest om het slachtoffer te stabiliseren. Hoe de gewonde persoon eraan toe is, is niet duidelijk.

Bron : http://www.westonline.nl/nieuwsitem/46630

Het betreft het pand waar vorig jaar Vuurwerkland Zoetermeer in was gevestigd. Of zij er dit jaar weer zaten is nog even onbekend.
Het frapante van dit gebeuren is dat ik hier een uur of wat geleden voor de deur stond om te kijken of zij dit jaar weer actief zouden zijn met vuurwerk verkoop en dat ik eventueel enkele folders wilde gaan halen. Ik heb toen aan het pand niets kunnen constateren, dus ik neem aan dat het gebeuren inpandig is gebeurt.

Laatst bewerkt:
Moet een rare gewoonte zijn Torr. Je gaat daar kijken en eventueel folder meenemen en dan hoor en zie je dit nieuws.

ZOETERMEER - In een bedrijfspand aan de Cobaltstraat in Zoetermeer is zaterdag bij een ongeluk een persoon ernstig gewond geraakt.

Dus laten wij hier nou niet gaan speculeren wat er gebeurt kan zijn , en dan ook zeker geen gangster praktijk speculaties aub !

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is zwaar verrot voor diegene die dat ongeluk daar heeft gehad. Wie weet wat het slachtoffer er aan overhoud. Ik vind het dan ook erg respectloos naar het slachtoffer toe om er grappen over te gaan maken. Alleen zinnige postings a.u.b.

Ik ga ervan uit aan het plaatje te zien dat.

De persoon die in de winkel was aan het werk was naar mijn menig buiten de gevel wilde gaan aankleden waarbij de ladder op de gladde ondergrond is weggeschoven waardoor de persoon in kwestie ernstig letsel daarbij heeft opgelopen.
Laten we hopen dat deze persoon het er goed vannaf gaat brengen.

grtz

KoenL schreef op FPM ....

De persoon is voor de deur van een ladder gevallen toen hij/zij een vuurwerklamp op wilde hangen. Het slachtoffer is naar binnen gehaald om verder behandeld te worden door de hulpverleners.

Er is dus verder niets gebeurd met vuurwerk

Als het inderdaad met die ladder te maken heeft is dat ook niet echt verstandig met dat sneeuw. Desalniettemin, beterschap voor degene die is gevallen!

Ook van mijn kant beterschap, ik hoop dat je nog een fijne decembermaand ervan kan maken ondanks dit nare voorval.

Ik vind het wel erg verwarrend hoe de media dit naar buiten brengt, ik dacht eerst aan ontploft vuurwerk ipv een ladder die omgevallen was.

Back
Bovenaan