Ergernis bij initiatiefnemers vuurwerkvrije zones Apeldoorn

ylke

VWC lid
APELDOORN - De Partij voor de Dieren en GroenLinks in Apeldoorn zijn verbolgen over een wijziging in de Algemene Plaatselijke Verordening (APV). Burgemeester en wethouders willen de regel schrappen die de mogelijkheid biedt om vuurwerkvrije zones in Apeldoorn in te stellen.

De beide politieke partijen zijn juist met een campagne bezig om dergelijke vuurwerkvrije plekken in Apeldoorn te realiseren. Daarvoor dreigt nu dus echter de juridische bodem weg te vallen, vrezen PvdD en GroenLinks. Ze noemen het ,,wel heel toevallig'' dat burgemeester en wethouders de bepaling nu willen schrappen. Overigens is die wel onderdeel van een breed pakket wijzigingen op tal van gebieden in de APV.

B en w menen dat er genoeg middelen overblijven om paal en perk te stellen aan het afsteken van vuurwerk. De twee partijen willen desondanks proberen de vuurwerk-bepaling in de APV overeind te houden. Daarvoor zal het dus politieke medestanders moeten vinden.

door Johannes Rutgers

Bron

Als ze ook hondvrije zones invoeren en je niet regelmatig in de s h i t stapt mogen ze van mij best een vw vrije zone invoeren, maar dat willen ze toch niet horen, dus ik kan maar 1 ding zeggen : opzouten met die gasten.

Als ze ook hondvrije zones invoeren en je niet regelmatig in de s h i t stapt mogen ze van mij best een vw vrije zone invoeren, maar dat willen ze toch niet horen, dus ik kan maar 1 ding zeggen : opzouten met die gasten.

Heb je vandaag in de poep getrapt :bonk:

Nou torrr heeft zeker een punt hoor!Hier laten ze die beesten ook overal schijten en heb zelf een keer gehad dat ik 4 keer achter elkaar in de stront stapte tijdens oud en nieuw haha.

Back
Bovenaan