Flashing_Diamond
VWC lid
Je zorgen zijn terecht, maar je kunt het op je buik schrijven dat een permanent verbod op F2 wordt opgevangen door oprekking van de F1-categorie. Wat ik heb begrepen is dat de eisen, die aan F1 worden gesteld, alleen maar strenger zullen worden (m.n. kleinere uitwerkingen). F1 zal dus alleen maar minder worden. Geloof mij, de linkse meute is pas tevreden als zelfs geen sterretjes meer worden verkocht en ze het zoveelste pleziertje van de burger hebben afgepakt.
Er is maar één oplossing om je zorgen weg te nemen. Denk aan hoe afgelopen O&N ondanks het verbod is verlopen en bedenk dat bij een permanent verbod alleen maar meer mensen de grens overgaan en Nederland wederom massaal een dikke middelvinger richting Den Haag opsteekt.
De pro- linksen vormen nog steeds geen regering en Amsterdam begint links ook zat te worden. Bij de volgende verkiezingen kan de samenstelling van de lokale regering er anders uit komen te zien. Of links kan doorzetten is maar de vraag.
Het verbieden van F1 zal er nooit komen. Dit staat in de grondwet van Nederland en Europese Unie. Hoe graag de tegenstanders dat willen zal ze nooit lukken. Dit had ook met F2 moeten gebeuren. Maar dat is mijn mening.
Wanneer F1 zo slecht wordt, zal niemand zijn geld eraan willen spenderen en dan heb je dus hetzelfde bereikt maar dan door een omweg.