Epic

Rox92

VWC lid
Artikelnummer: 1101
Artikelnaam: Epic
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto Kruitgewicht: 288 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: 36 schots knalcake die in razend tempo harde salutes afvuurt!
Tijdsduur: 13 sec
Stijghoogte: 10-15 meter
Richtprijs: €15,00
Kartoninhoud: 9
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Toevallig geen omlabeling van the legend?
Is ook een 36 schots knalcake.

De vraag is alleen waarom ze dat gedaan hebben.

Ik ben echt benieuwd in welk tempo deze cake schiet en hoe hard de salute knallen zijn, voor 15 euro voor 36 schoten kun je misschien niet teveel verwachten maar wie weet worden we nog aangenaam verrast :)

Als ik de beschrijving zo lees, krijg ik het idee dat-ie wat weg zal hebben van de Cruel Cannon van Wolff. De Epic is wel goedkoper met meer schoten, dus ik hoop dat we verrast worden.

Gister was deze geschoten in de finale van de kanonslag. En deze knallen kwamen echt boven de chaos in de finale uit! Ook vrij dikke ti boeketten. Ik zeg zeker een goede concurrent voor de hardere knalcake's in nederland, en met deze prijs is er eigenlijk geem concurrentie meer!

Hopenlijk is deze te koop bij ons want ik wil hier zeker een project van maken.

heb hem voor m'n neus staan, netto explosieve massa is 288 gram, verder kan ik vrij weinig vinden over deze cake, ben benieuwd of deze een beetje goed gaat knallen :P

WTF?! ik heb deze net afgestoken, wat een top ding, niet te geloven hahaha. Hele volle titaniumboeketjes, tails, en knalde vrij hard! En wat een tempo! Eerst schiet deze een aantal schoten gigantisch snel achter elkaar en daarna volgen er nog 2 salvo's van een stuk of 5 schoten tegelijk.

Die titaniumboeketjes zijn echt heel mooi,
Ik had hem dit jaar een beetje op de gok gekocht maar deze komt volgend jaar zeker weten weer in m'n collectie!

geweldig ding voor vijftien euro, zal proberen up te loaden, schrok gewoon van het tempo. volgend jaar weer en meer

Zit zeker een lekker tempo in dit knalblokje, klappen kan ik niet echt beoordelen aangezien ik hem net heb bekeken op de ipad en daar op is het geluid natuurlijk minder dan op de pc.

Geluid is sws minder omdat het in weiland is opgenomen. Maar zeker een aanrader. Is trouwens opgenomen met ipod touch dus geluid zal goed over moeten komen.

Kijk net op een site van vuurwerk totaal en daar staan die voor 25,00 euro ( zijn wel prijzen van van de losse verkoop) en de richtprijs staan hier voor 15,00 euro? Dus wat is nou de goede prijs?

Kijk net op een site van vuurwerk totaal en daar staan die voor 25,00 euro ( zijn wel prijzen van van de losse verkoop) en de richtprijs staan hier voor 15,00 euro? Dus wat is nou de goede prijs?

De voorverkoopprijs (online) was 15 euro, daarna werd het 25 als je 'm nog wou halen in de winkel.

Stond aangegeven als actie, maar er is tegenwoordig geen enkel product meer dat niet met zogenaamde actieprijs wordt verkocht. Oftewel volgens mij is €15 gewoon de standaard prijs (in de voorverkoop dan dus hè!), was dit jaar in ieder geval de standaardprijs, en €15 staat ook gewoon als adviesprijs aangegeven. Als hij volgend jaar weer €15 is wil ik deze er eigenlijk wel graag bij hebben!

op de gok gekocht en heeft mij zeker niet teleurgesteld..

voor 15 euro een echte knaller/klapper!

volgend jaar wederom in mijn collectie!

Gaaf hoe deze schiet. Tenminste niet zo standaard... en de glitter tails vind ik ook wel gaaf.
Kopen dus aankomend jaar ! Hahaha

dit vindt ik ook een van de leukere knalcakes! afwisselend tempo, meerdere schoten tegelijk, titanium effect, mooie tail met glitter en lekkere knallen!! oja en voor 15 euro super prijs!

Back
Bovenaan