Enzo Knol steekt voor €10.000 af!

Enzo Knol steekt voor €10.000 af!

Vlog van Enzo Knol waarin hij zijn vuurwerk afsteekt.
Dit vuurwerk heeft hij gratis gekregen van Broekhoff, er is ook een vlog van zijn bezoek aan Broekhoff. Let vooral op bij 18:25, hij steekt een 100k klapper af zonder uit te rollen:bonk:

Laatst bewerkt door een moderator:
Krijgt hij gratis vuurwerk + vuurwerkbrillen gebruikt hij ze niet. Plus lekker cakes stoken in de middag. Lekker het goede voorbeeld geven...

Goh Enzo Knol steekt voor 10.000 € vuurwerk af.

Leuk hoor.

----
Sta je er toch leuk op als vuurwerk importeur.
Maar deze importeur vind ik een stelletje schoften, omdat ze een x aantal jaar geleden een kleine importeur hebben aangegeven bij Vrom, omdat die single shots had die niet aan de regels voldeden...

Misschien heeft hij het wel achter de schermen zelf afgetikt. Ik kan me niet voorstellen dat een importeur effe 10000 euro aan vuurwerk weggeeft.

Misschien heeft hij het wel achter de schermen zelf afgetikt. Ik kan me niet voorstellen dat een importeur effe 10000 euro aan vuurwerk weggeeft.

Winkelwaarde is misschien 10.000, maar wat zal dit hooguit voor de importeur kosten? 1500?
Beste reclame voor ze, denk dat ze hier graag aan mee werken?!

Is uiteraard winkel waarde, dus dat kost een importeur haast niets vergeleken met wat het opbrengt. Die gast heeft zo veel volgers dat het ze wellicht alleen maar wat opleverd.

Ik heb eens een beetje door die vlog heen gespoeld. Dan kwam ik voor het vuurwerk en dan zie je alsnog bijna geen vuurwerk.

Wat een irritant mediageil mannetje zeg. Ook hoe die vaker zichzelf in beeld zet dan het vuurwerk terwijl die aan het afsteken is... Bah bah.

Hij heeft al genoeg plezier en luxe in zn leven. Hij geniet amper van die partij waar heel veel freaks zeker meer van hadden genoten. Onkunde overal. Een rol niet eens uitrollen, kinderen van zo n berg maar 1 pakje geven is ook niks. Hij kreeg bergen single shots. Hij weet niet eens dat een fontein geen pot is. Om nog maar te zwijgen over de compound 100s waar hij wel 25 schoten in ziet. En dan even de kinderen een bril opduwen (afgespoken werk), en even later zelf vol in beeld op luttle meters van een cakebox, ZONDER vuurwerkbril. Geen rotje meer voor zo n vent.

Hij heeft al genoeg plezier en luxe in zn leven. Hij geniet amper van die partij waar heel veel freaks zeker meer van hadden genoten. Onkunde overal. Een rol niet eens uitrollen, kinderen van zo n berg maar 1 pakje geven is ook niks. Hij kreeg bergen single shots. Hij weet niet eens dat een fontein geen pot is. Om nog maar te zwijgen over de compound 100s waar hij wel 25 schoten in ziet. En dan even de kinderen een bril opduwen (afgespoken werk), en even later zelf vol in beeld op luttle meters van een cakebox, ZONDER vuurwerkbril. Geen rotje meer voor zo n vent.

Mee eens man!

Back
Bovenaan