Enschede Absolutely Queensnight 29-4-11

oerendhard

VWC lid
Absolutely Queensnight 2011 Enschede

Absolutely Queensnight staat bekend om een indrukwekkend podium, spectaculair vuurwerk (effecten), een overweldigende lichtshow en daar komt dit jaar een massale lasershow bij. Waar dit evenement nog meer om bekend staat is de geweldige muziek gedraaid door Nederlands beste dj’s. Ook dit jaar is dat weer het geval want de volgende artiesten zullen het Van Heekplein van hoogtepunt naar hoogtepunt brengen:

Timetable
19:00 – 20:30 Marc Vano
20:30 – 22:00 Erick E
22:00 – 23:30 Sunnery James & Ryan Marciano
23:30 – 00:45 Real el Canario ft Kubik
00:45 – 01:00 Eindshow

Absolutely Queensnight is gratis te bezoeken. Parkeergelegenheid is ruimschoots aanwezig gezien het Van Heekplein bovenop een van Nederlands grootste parkeergarages ligt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

*bron: absolutelyfresh.nl

------------------------------------------
als ik meer info heb plaats ik dat hier :wink:

Ik was hier bij vorig jaar was echt helemaal geweldig zal er dit jaar ook zeker weer bij zijn

Wat versta je onder helemaal geweldig?
Was het vuurwerk helemaal geweldig, of de queensnight daar?:) Want dan zou ik nl. alleen voor het vuurwerk gaan, ivm werk de volgende ochtend:p

vuurwerk was redelijk niet super bijzonder de muziek en artiesten helemaal geweldig. Enige 100% minpunt is dat ze voor de wc 5 euro vroegen echt belachelijk

5 euro voor de WC... zo dan hahahaha! dit vuurwerk bij dit concert werd vorig jaar door Laser & Fireworks verzorgd. Als ik het goed heb wordt het dit jaar door Dream Fireworks gedaan ....

Een plasje doen wordt nog eens een dure hobby :p Of je het nu illegaal ( wild plassen) of legaal doet.. het gaat je in beide gevallen vaak flink veel geld kosten hahaha.

5 euro voor de WC... zo dan hahahaha! dit vuurwerk bij dit concert werd vorig jaar door Laser & Fireworks verzorgd. Als ik het goed heb wordt het dit jaar door Dream Fireworks gedaan ....

denk dat je gelijk hebt. :p
dream zal dit schieten altijd goed natuurlijk in Enschede.
het zal geen echte show worden maar dat is wel duidelijk denk ik,dat kan ook niet op het van heekplein,maar het zal zeker leuk worden.
ga wel even een kijkje nemen.

Mhh ziet er leuk uit, zou eigenlijk koninginnenacht naar amsterdam gaan maar in enschede kunnen ze er ook wat van zeg! Zal het nog even aan de rest laten zien wat zij ervan denken..

Leuke avond weer gister. Helaas wel wat minder dan vorig jaar vooral het vuurwerk dat stelde niks voor. Enige wat wel apart was waren vuurpijlen die over je heen schoten met een fluit.

Back
Bovenaan