oerendhard
VWC lid
Absolutely Queensnight 2011 Enschede
Absolutely Queensnight staat bekend om een indrukwekkend podium, spectaculair vuurwerk (effecten), een overweldigende lichtshow en daar komt dit jaar een massale lasershow bij. Waar dit evenement nog meer om bekend staat is de geweldige muziek gedraaid door Nederlands beste dj’s. Ook dit jaar is dat weer het geval want de volgende artiesten zullen het Van Heekplein van hoogtepunt naar hoogtepunt brengen:
Timetable
19:00 – 20:30 Marc Vano
20:30 – 22:00 Erick E
22:00 – 23:30 Sunnery James & Ryan Marciano
23:30 – 00:45 Real el Canario ft Kubik
00:45 – 01:00 Eindshow
Absolutely Queensnight is gratis te bezoeken. Parkeergelegenheid is ruimschoots aanwezig gezien het Van Heekplein bovenop een van Nederlands grootste parkeergarages ligt.
*bron: absolutelyfresh.nl
------------------------------------------
als ik meer info heb plaats ik dat hier
Absolutely Queensnight staat bekend om een indrukwekkend podium, spectaculair vuurwerk (effecten), een overweldigende lichtshow en daar komt dit jaar een massale lasershow bij. Waar dit evenement nog meer om bekend staat is de geweldige muziek gedraaid door Nederlands beste dj’s. Ook dit jaar is dat weer het geval want de volgende artiesten zullen het Van Heekplein van hoogtepunt naar hoogtepunt brengen:
Timetable
19:00 – 20:30 Marc Vano
20:30 – 22:00 Erick E
22:00 – 23:30 Sunnery James & Ryan Marciano
23:30 – 00:45 Real el Canario ft Kubik
00:45 – 01:00 Eindshow
Absolutely Queensnight is gratis te bezoeken. Parkeergelegenheid is ruimschoots aanwezig gezien het Van Heekplein bovenop een van Nederlands grootste parkeergarages ligt.
+ YouTube Video | |
*bron: absolutelyfresh.nl
------------------------------------------
als ik meer info heb plaats ik dat hier