Enschede 26-10-2008

Waar: Enschede
Geschoten door: Waarschijnlijk Dream Fireworks
Wat: Consumenten vuurwerk en klein professioneel vuurwerk
Waar: Volkspark Enschede
Tijdstip: Aanvang: 21.00 uur
Wanneer: 26 oktober 2008

De Herfstkermis behoort tot de grootsten van het oosten. Tussen de 60 70 exploitanten staan dan gedurende negen dagen op het Volkspark in Enschede.
Alle aspecten van een volwaardige kermis zijn er te vinden zoals: Vermaakzaken, Eetzaken, Kinderzaken, Oefeningsspelen, Gokzaken.
De Herfstkermis wordt op zondag afgesloten met een feestelijk vuurwerk (aanvang 21.00 uur). Het gaat daarbij om consumentenvuurwerk en klein professioneel vuurwerk dat door een professioneel bedrijf zal worden afgestoken.

Bron: http://www.theagenda.nl/

Laatst bewerkt:
Dit zal wel door Dream Fireworks geschoten gaan worden.

Heb er nu al weer zin in.

ik heb er ook weer zin in :D
het zal alweer de derde vuurwerkshow worden in het volkspark na de vuurwerkramp.

ik ben ook dit keer weer zeker aanwezig,ook zal ik proberen om dit keer foto,s te maken van de opbouw.
(als ik tenminste het schietterrein op mag dit keer? :p)

album_pic.php

album_picm.php

album_picm.php

hey omepje (en andere aanwezige vwc leden),
Wat vond je ervan? Ik vond het best tegenvallen...wel apart met de matten erbij en de knallen aan het begin en eind waren top...ook de mines aan het einde van de show waren top vond ik zelf...

Leuk begin met de rollen en idd de mines waren erg tof.... de rest daar tussen was echt een flop!
Het leek nog korter dan vorig jaar trouwens.. maar toch wel weer ff wat vuurwerk gezien, das altijd leuk :)

Ook ik vond de show op zich wat korter duren dan vorig jaar, maar leuk was het wel. Bedoelden jullie met die mines de crossettes, dit waren volgens mij romeinse kaarsen van 1,5 of 2 inch. Deze vond ik in ieder geval erg mooi, verder was ik eigenlijk wel beniewd of deze van Jorge waren. :)

klopt, volgens mij waren deze wel van een redelijk groot kaliber (althans, dat leek wel zo...)
en het waren mines samen met crossettes ja...

Heb gisteren tog wel genoten van de show.
Het begin met die harde knallers was erg leuk, iemand enig idee wat dit precies waren?
Ook de rollen vond ik leuk bedacht, maar vond ze niet zo best over komen.
Dit zal er wel aan hebben gelegen dat ze op nat/vochtig gras lagen.
De finale vond ik overigens erg lekker, lekker krachtig kwam hij over.
Mooie mines met zeer mooie candels.

de vuurwerkshow viel mij gisteren een beetje tegen,de vorige shows in het volkspark waren veel beter vond ik persoonlijk.
er zat gisteravond totaal geen snelheid in en geen leuke(nieuwe) dingen.
de matten tussen de show was grappig maar vielen ook erg tegen op het natte gras.
hopelijk volgendjaar beter.

De beginknallen en de eindknal waren concussions.

Door het extreem natte weer en het doorweekte grasveld zijn dingen gewongen anders geinstalleerd dan bedoeld en zijn een aantal items helaas afgeslagen.

jammer om te horen.....is volgens mij ook niet erg veel tegen te doen, behalve de dingen voor de tijd goed af te dekken, maar dan nog kan het gebeuren...zonde...

Back
Bovenaan