Enschede 24 Augustus 2013

oerendhard

VWC lid
vuurwerkshow te Enschede zaterdag 24 augustus 2013

wie: Dreamfireworks
wat: professioneel/consumenten.
waar: Wiedicksbeekweg te Enschede
wanneer: 24 aug. 2013
tijdstip: tussen 22:00 en 23:00 uur.

Download het vuurwerk besluit en je weet de exacte lokatie.
Het ligt in een bos en is een prive feest.

De voorlopige schietlijst daarin tegen is veel interessanter.

Iemand toevallig het exacte tijdstip?

wiedicksbeekweg.jpg

neem de zaklamp maar mee,is echt in een stuk niemansland volgensmij.
tijdstip weet ik ook niet helaas,moet nog even kijken of het lukt of ik er heen kan gaan.

Is redelijk goed te bereiken met de auto, klein stukje zandweg als je vanaf de pompstationweg komt aanrijden.
O.a.: Shells 2,5inch (240stuks), 3inch Mines (72stuks), 260 singleshots, 100 cakes.

hmm heb geen vervoer, als iemand mij van station enschede kan ophalen of in de buurt van almelo woont en erheen gaat?

Als je enigszins kunt moet je proberen om met de fiets te komen, heb verhalen gehoord dat het een ramp is om hier met de auto weg te komen!

Als je enigszins kunt moet je proberen om met de fiets te komen, heb verhalen gehoord dat het een ramp is om hier met de auto weg te komen!

Met de fiets kun je er inderdaad makkelijker bij komen, maar als je je wagen aan de pompstationweg parkeert kun je de rest lopend af (5min.), en kun je naderhand redelijk goed wegkomen.

we zijn er ff geweest, en als je via de witbreuksweg gaat heb je aan de rechterkant 2 inhammen met studentenwoningen + pakeerterrein, en als je daar de auto neer zet is het nog 1 km verder lopen en dan kom je op de wiedicksbeekweg.

Back
Bovenaan