Enorme berg GRATIS Dummy's!!

gizmo75

VWC lid
20231124_190415.jpg

20231124_190721.jpg

20231124_190439.jpg

20231124_190449.jpg

20231124_190457.jpg

GRATIS DUMMY'S!!
Het Black Friday weekend zit er zo goed als op en nu is het snel door naar Sinterklaas. Wij van Huisman Vuurwerk zijn al helemaal in de Sint-stemming en geven daarom een ENORME berg GRATIS DUMMY's als cadeautjes weg! Onze Vuurwerk Store is nog gesloten, maar in het midden van onze winkel staan honderden dummy's op je te wachten. We hebben cakes, compounds, cakesets, assortimenten, pakketten, pijlen, klein vuurwerk, Thunder Kings, enz. Van merken zoals Magnum, ZENA, Vuurwerktotaal, Rubro, Vuurwerkmania, VOLT!, WCKD, Evolution, Lesli, Vuurwerkexpert, enz.

Er zijn een paar spelregels:
- Je kunt alleen deze week (27-11 t/m 03-12) de dummy's op komen halen
- Elke middag ben je tussen 14.00 en 17.30u van harte welkom
- Je mag zoveel meenemen als je wil
- Je moet zelf even een tas meenemen (of vult een compound dummy)
- Alleen afhalen, we sturen niks op en houden niets apart
- OP = OP, wie het eerst komt...

Alles wat er na deze week nog staat gaat de container in, dus redt deze GRATIS dummy's van de ondergang... :wink:

#huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #gratis #dummys #dummy #verzameling #fireworks #feuerwerk

Dat is een aardige berg :) Er zitten leuke dummy's tussen en er zullen genoeg liefhebbers op af komen denk ik zo.

Ik ga deze week wel even langskomen gok ik zo :)

Dadelijk om 14.00u gaan we beginnen! Vraag me af of het vandaag erg druk wordt met dit rotweer. Maar hee, we hebben de hele week nog. En degene die de regen voor lief neemt, heeft natuurlijk wel eerste keuze...

Dadelijk om 14.00u gaan we beginnen! Vraag me af of het vandaag erg druk wordt met dit rotweer. Maar hee, we hebben de hele week nog. En degene die de regen voor lief neemt, heeft natuurlijk wel eerste keuze...

Waarschijnlijk wordt het donderdag!

20231124_190449.jpg

20231127_174555.jpg

20231127_174612.jpg

20231127_174633.jpg

20231127_174643.jpg

GRATIS DUMMY'S - DEEL 2!!
Gisteren hebben wij van Huisman Vuurwerk een leuke eerste dag gehad met meerdere liefhebbers die langs zijn geweest voor onze ENORME berg GRATIS DUMMY'S. Er zijn een aantal mooie dingen mee gegaan. Daarom kwam er ruimte en hebben we nog weer EXTRA dummy's toe kunnen voegen!! Zoals pijlenpakketten, Massive, EVO Bomber, Red/Neon Maroon, Raw Whistler, enz. Je ziet ze op bovenstaande nieuwe foto's en zoals je ziet staat er nog genoeg!

Onze Vuurwerk Store is nog gesloten, maar in het midden van onze winkel staan honderden dummy's op je te wachten. We hebben cakes, compounds, cakesets, assortimenten, pakketten, pijlen, klein vuurwerk, Thunder Kings, enz. Van merken zoals Magnum, ZENA, Vuurwerktotaal, Rubro, Vuurwerkmania, VOLT!, WCKD, Evolution, Lesli, Vuurwerkexpert, enz.

Er zijn een paar spelregels:
- Je kunt alleen deze week (27-11 t/m 03-12) de dummy's op komen halen
- Elke middag ben je tussen 14.00 en 17.30u van harte welkom
- Je mag zoveel meenemen als je wil
- Je moet zelf even een tas meenemen (of vult een compound dummy)
- Alleen afhalen, we sturen niks op en houden niets apart
- OP = OP, wie het eerst komt...

Alles wat er na deze week nog staat gaat de container in, dus redt deze GRATIS dummy's van de ondergang... ��

#huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #gratis #dummys #dummy #verzameling #fireworks #feuerwerk

Back
Bovenaan