Enkhuizen:Afvalbak opgeblazen met vuurwerk

densta

VWC lid
ENKHUIZEN - Op een veldje aan de Kweekwal in Enkhuizen is begin deze week een afvalbak opgeblazen met zwaar illegaal vuurwerk.

De gemeente gaat hiervan aangifte doen bij de politie. Daarnaast roept gemeentewoordvoerster Jade Koster roept inwoners op om uit te kijken naar de vermoedelijke daders.

,,Dit vuurwerk was zo zwaar dat de afvalbak volledig uit elkaar is gespat. De brokstukken zijn tot 25 meter verder gevonden. Kortom: echt levensgevaarlijk.’’

Bron:http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/enkhuizen-westfriesland/article25292833.ece

Triest om weer zoiets te lezen, wel vaag dat er wordt opgeroepen om naar de vermoedelijke daders uit te kijken aangezien het feit al dagen er voor heeft plaats gevonden. Vind het een kansloze missie maar hopelijk komt er toch iets uit.

Triest om weer zoiets te lezen, wel vaag dat er wordt opgeroepen om naar de vermoedelijke daders uit te kijken aangezien het feit al dagen er voor heeft plaats gevonden. Vind het een kansloze missie maar hopelijk komt er toch iets uit.

Weet je wat ik ook triest vind is dat bij ruitje trappen of voetbalrellen er niets gemeld wordt en zodra er wat met vuurwerk gesloopt wordt pagina groot in de krant staat. Vandalisme gebeurd elke dag, niet dat ik dit gedrag wil goed praten maar valt me gewoon op

Back
Bovenaan