En welke smoes gebruiken jullie thuis?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hier gebruik ik jaarlijks de klassieker ' schatje tis maar 500 euro en zoals je weet werk ik er keihard voor'.

Hoe verantwoord jij thuis die volle garage en kelderboxen aan het eind van het jaar?

Ik kom hier later nog op terug maar de smoes die ik dit jaar ga gebruiken is:

"Ja schatje tis idd heel veel dit jaar. Maar das heel grappig want waar ik iets heb gekocht kreeg ik.gratis een doos mee ivm het laatste jaar. Weggeven was namelijk goedkoper dan af te laten voeren en vernietigen.
Tsja dan zeg je geen nee toch "

1000033926.gif

Ps. Leuke vraag trouwens ;)

Lieverd...meer als de helft is van sander,we hebben samen vuurwerk besteld.die gek geeft echt veel geld uit aan een paar dozen,maar hij moet het zelf weten.alleen die cake en 2 fontijnen zijn voor mij😎sander zegt hetzelfde tegen zijn vrouw over mij.de waarheid blijft in het midden en faag,iedereen blij👌

Hier idem, elk jaar weer 'ja maar alles wijst er op dat het 't laatste jaar is' en de bekende 'Joh, zo vroeg bestellen scheelt honderden euro's' .

Van de bedragen heeft de vrouw verder geen weet en het interesseert d'r niet gezien m'n andere uitgaven zeer beperkt zijn en er nooit geld uitvliegt dat we niet kunnen missen. En achteraf even mompelen dat het op de lijst niet zo veel leek :rolleyes:

Back
Bovenaan