ELITE - Tyranitar *NIEUW 2024*

Ik heb nooit iets gehad met Pokemon. Ook niet met crackling. En al helemaal niet met geldklopperij. Niet mijn box..

Tyranitar is een serieus gave Pokémon :P Mooie box, maar of ik er 180 euro voor over heb...Plus waar is de Pokémon op de box?

Ik aldoor denken dat het een vliegmaatschappij is met grote boze vliegtuigen! Ik heb totaal geen verstand van kaartspelletjes.

Ik vind het een mooie box, met net wat beter gedoseerder gekrakeel dan de...ik ben net wakker....Roaring Lion. Maar ook al verschuift mijn neer te tellen prijs per 2kg/100sh/30mm wel wat mee met de markt, hij zit nu op max €130 en als het een onmisbaar ding is heel misschien ietwat hoger. Dat laatste is hij niet ('t is toch hoofdzakelijk gewoon goud behalve de oranje peony met dragon egg pistils, en de time rain finale is wel leuk) maar met een openingskorting oid had ik hem misschien wel geprobeerd ook nog.

Ik snap met mijn effectomschrijving ook opeens de "2 times wow!" die op de doos staat

Het begint zo wel een beetje eentonig te worden hè. Als je niks anders te melden hebt dan dat je iets te duur vindt dan kun je wellicht beter helemaal niet reageren.
Of je nu bij Magnum, Rubro, Wolff of ergens anders kijkt: standaard prijs voor een 100sh 30mm is 'gewoon' 160-200+ euro.
Maar prijs onszelf gelukkig dat wij dat vaak niet hoeven te betalen :p

De 99% die dat geluk niet heeft, betaalt gewoon dezelfde prijs voor zo'n blok, van welk merk dan ook.

Trouwens: er was een apart topic over prijzen geloof ik? Laten we die daarvoor gebruiken, dan kunnen we het in de producttopics weer over de producten hebben ;-)

Mooi blokkie hoor ,ben zelf niet weg vd crackling dus zou die grammen aan kruit liever aan een mooier/breder boeket spanderen en zou ik dus zelf voor een riakeo blok gaan qua vergelijkbaar budget ,maar een uitbreiding van merk/label is altijd een plus toch ,ieder zijn ding en voorkeuren .

Voor diegene die even wil zien hoe ik het gefilmd heb die avond kan het nu zien. Geen opgepompt videootje, gewoon zoals het was!
Komende dagen zal ik nog wat nieuwe Elite Mark video's uploaden...😁

Lekkere bak! Komt in het deel van camera 2 goed uit de verf en met de burst is duidelijk niets mis!

Back
Bovenaan