Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat las ik ook in eerste instantie! "Tyranitar. For the lowest fares"Ik aldoor denken dat het een vliegmaatschappij is met grote boze vliegtuigen!
Het begint zo wel een beetje eentonig te worden hè. Als je niks anders te melden hebt dan dat je iets te duur vindt dan kun je wellicht beter helemaal niet reageren.180 euro mensen voor 100 schoten vuurwerk ,,,
Of je nu bij Magnum, Rubro, Wolff of ergens anders kijkt: standaard prijs voor een 100sh 30mm is 'gewoon' 160-200+ euro.Het begint zo wel een beetje eentonig te worden hè. Als je niks anders te melden hebt dan dat je iets te duur vindt dan kun je wellicht beter helemaal niet reageren.
Dit is ook mijn favoriet. Net iets beter dan de Roarling Lion, die heeft net iets teveel crackling naar mijn mening.Heb hem gewoon besteld. Yolo. Die laatste cake is subliem! Maar de hele box is eigenlijk wel mijn ding.
Voor een andere hobby betaal je meer. Soms wel over de 200 euro voor one shot. Anders is het bijlappen.180 euro mensen voor 100 schoten vuurwerk ,,,
Lekkere bak! Komt in het deel van camera 2 goed uit de verf en met de burst is duidelijk niets mis!Voor diegene die even wil zien hoe ik het gefilmd heb die avond kan het nu zien. Geen opgepompt videootje, gewoon zoals het was!
Komende dagen zal ik nog wat nieuwe Elite Mark video's uploaden...
Nu ben ik wel zeer benieuwd naar je film van de Crown Jewel...Voor diegene die even wil zien hoe ik het gefilmd heb die avond kan het nu zien. Geen opgepompt videootje, gewoon zoals het was!
Komende dagen zal ik nog wat nieuwe Elite Mark video's uploaden...
Nu ben ik wel zeer benieuwd naar je film van de Crown Jewel...