Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze komt in kooi en heeft 1958 gramHeeft u wat meer info hoeveel kruit en is die met of zonder kooi danku
Iemand straatfilmpje?
Mooie ding om te winnen. Gewoon een vette bak. Bedankt voor het delen.Ik had het geluk deze mooie Giganto van Wolff te mogen winnen, en wat een dikke bak! Hij hield zich zeker goed staande in de wind, mooie spreiding van de effecten. Prima burst voor de 25mm! Ik moet zeggen dat ik het een goede bak vind, maar niet super bijzonder. De tails ertussen zijn tof, de rode dahlia's zijn erg goed maar verder doet het niet echt iets om de hoge prijs te rechtvaardigen. Ik vond bijvoorbeeld de Ultimate Aero een klasse beter, puur door de verschillende effecten die erin zitten en meer show. Ik zou deze dan ook niet zelf halen volgend jaar, daarvoor is de prijs te fors tov de effecten die erin zitten.
En die had je paar jaar terug voor 99,- euroLijkt erg op de Obsessed qua opbouw, maar voor mijn gevoel is deze minder divers en ook de spreiding en burst lijken minder.