ELITE - Bandidos

Artikelnummer: 8705
Artikelnaam: Bandidos
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €89,95

WolffVuurwerk_8705-bandidos_0.png

Deze last minute toch nog maar mee genomen, en ben erg tevreden. Mooi product, kleuren kwamen er mooi uit en de combinatie met de waaier was helemaal top.

als ik de video zie heb ik toch ergens idee dat het wat klein is... klopt dit ? eerder 20 dan 25mm... maar buiten dat lijkt het wel een geinig dingetje

als ik de video zie heb ik toch ergens idee dat het wat klein is... klopt dit ? eerder 20 dan 25mm... maar buiten dat lijkt het wel een geinig dingetje
Heb het niet gemeten, maar kwam prima mee met andere 25mm compounds en cakes.

Uit enthousiaste doos geopend en de fik er in, dus ook niet gezien hoe groot de tubes waren.

Heb het niet gemeten, maar kwam prima mee met andere 25mm compounds en cakes.

Uit enthousiaste doos geopend en de fik er in, dus ook niet gezien hoe groot de tubes waren.
Toevallig gefilmd?

Ik vind hem wel mooi over komen op de officiële beelden. Alleen begrijp ik die crackling finale in de eerste cake niet, nergens voor nodig.

Toevallig gefilmd?

Ik vind hem wel mooi over komen op de officiële beelden. Alleen begrijp ik die crackling finale in de eerste cake niet, nergens voor nodig.
We hebben het een en ander gefilmd, maar weet niet meer van alles wat het was. Het is ook niet door mij gefilmd dus ben nog wat producten aan het zoeken. Als ik deze er tussen vind upload ik hem!

EDIT:
even snel door alles heen op scherm 1 en product video op scherm 2. Maar De waaiers die gefilmd zijn waren allen anders en daarvan weet ik 100% zeker welke het waren. Helaas niet op film dus.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan