El Focs de Blanes 2012

Ik ga serieus overwegen om hier naar toe te gaan volgend jaar. Weet niet of tarragona volgend jaar wel beter zal zijn.

Ik was hier 2 dagen (o.a. Vaccalluzzo) en heb met open mond twee keer staan te genieten van een prachtig geweld! Mocht ik besluiten de Costa Brava weer te gaan bezoeken ga ik zeker weer proberen Blanes in het schema te gooien!

Ik was hier ook bij, vier dagen lang. Speciaal die week vakantie daar geboekt om al het geweld te mogen aanschouwen, en daar heb ik zeker geen spijt van! OP de laatste dag na was het echt een supershow. De tweede dag was het beste, ik weet alleen niet precies welke organisatie op welke dag heeft geschoten. Foto's en video's volgen nog!

Hier wat foto's van de opbouw van het vuurwerk en de uitwerking daarvan :) Filmpjes had ik ook graag er op gezet, maar krijg een security alert... Dus die volgen hopelijk nog!

Ik ben drie jaar geleden bij dit festival geweest. Toen twee shows kunnen kijken van Pyrotechnica Portugal en Vulacno. Waren echt prachtige shows maar of het de kwaliteit van Tarragona haalt, dat vraag ik me af!

Back
Bovenaan