El Criminal

Koala

VWC lid
Artikelnummer: VWD131
Artikelnaam: El Criminal
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1718 gram
Aantal Schoten: 131 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 en 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 90 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €152,50

VWD131-EL-CRIMINAL-3D-2.jpg

Enorm dikke box dit met super veel variatie en effecten die je niet zo vaak ziet. Verfrissende afwisseling dus. Ben benieuwd hoe dit op een demo presteert.

Niet helemaal mijn box, iets te veel crackling erin. Maar de gedeeltes met dat groene, wow, dat is wel echt ontzettend dik.

Niet helemaal mijn box, iets te veel crackling erin. Maar de gedeeltes met dat groene, wow, dat is wel echt ontzettend dik.
Welkom bij team anti crackling!:applause: dat vind ik bij deze doos dus ook. Te veel crackling. Vind het groene en goud rood effect er wel lekker uitkomen.

Sluit me aan bij bovenstaande crackling argumenten. Zo jammer, het ontkracht (wat mij betreft) de andere effecten volledig. Het groen is uiteraard zeer mooi!

Ik kan mij helemaal niet vinden in het teveel aan crackling. Over het geheel bevat de box namelijk niet meer dan 10-20 procent aan crackling en dan zijn de meeste nog behoorlijk subtiel uitgevoerd. Verder zijn de kleuren in deze doos wel heel erg subliem.

Kleuren zijn goed en mooi uitgewerkt al blijft het met dit soort filmpjes lastig inschatten in hoeverre de intensiteit is opgepoetst in de videoedit.. wat betreft de crackling...elk product is beter zonder crackling

Positief verrast door deze box! Door de kruitinhoud lagen de verwachtingen niet heel hoog. Maar was toch wel een toppertje.

Ik vraag me toch soms af waarom er nog met een aardappel gefilmd wordt :shy:
Een moderne telefoon kan toch beter dat dit …

Back
Bovenaan