Eigen vuurwerklijn voor Gerard Joling

RedBaron

Pyroworld
Zo juist zag ik bij de vroege editie van Shownieuws op SBS6 dat Gerard Joling een eigen vuurwerklijn krijgt. Het betreft een volwaardige lijn.

Wit\gouden Potjes en pijlen met gevleugelde namen zoals: maak me gek, om te gieren, ticket to the tropics, Ik heb er geen kracht meer voor enzovoorts zullen in het pakket zitten.

wie de importeur\maker is weet ik niet, evenmin weet ik iets over de uitwerking. Als er veel gouden en roze effecten in zitten zou me dat niet verbazen hahahaha

Hahaha. Hij is fijn. Hij is heel fijn. Moet niet gekker worden.
Nou ben ik absoluut geen fan van Joling. Maar ben wel benieuwd wat er gaat komen. :p

hahaha leuk Redbaron ik zag het net ook en wou ook een topic er over aan maken:p ik ben ook al op het internet aan het zoeken er over maar nog niks gevonden
:bye:

Pffff... Heeft 'ie ineens verstand van vuurwerk???:p

Wat een commerciele onzin dit.. Wel de leukste commerciele onzin die ik ken trouwens:D..

Zal mn vriendin dan wel aan willen schaffen voor me...

Gadverdamme, walgelijk heel dat GJ gedoe. Uitgerangeerd persoon uit de jaren 80 die na een ****show met die andere uitgerangeerde uber**** Gordon weer goedkoop scoort en zijn zakken loopt de vullen. En heel vrouwlijk en ****fiel Nederland rent er weer achter aan.
Nee, is aan mij niet besteed!

ik heb net een mailtje naar hem gestuurd dus zullen we hopelijk spoedig meer nieuws krijgen.

Edit: wat ik vergeten was te melden je krijgt bij bepaalde paketen ook een poster en handoek.

Laatst bewerkt:
lol?

sinds wanneer heeft gerard joling verstand van vuurwerk?

ik ben benieuwd wat voor producten die gaat opbrengen op de markt

maar de vraag is of ik ze haal? :bonk: ben totaal geen fan van Gerard Joling :bonk:

Laatst bewerkt:
ach weer iets om ze zakken te vullen.. nu naast je gerard joling dekbed je gerard joling koffie mok, nu ook je gerard jolings oudejaars vuurwerk pakket... whaha tja we wachten af.. hoe verzint ie het toch

Ik heb zelf nog nooit een pot met roze effecten gehad, maar zou me idd niks verbazen als gerard joling zulke op de markt gaat brengen!
Ik vraag me wel af of hij dit doet voor de publicitiet, of egt voor het geld!
Het is in ieder geval orgineel, en eindelijk een berichtje dat vuurwerk niet afkraakt...:wink: niet dat het nu een possitievere uitstraling krijgt, naja:rolleyes:

Ik heb zelf nog nooit een pot met roze effecten gehad, maar zou me idd niks verbazen als gerard joling zulke op de markt gaat brengen!
Ik vraag me wel af of hij dit doet voor de publicitiet, of egt voor het geld!
Het is in ieder geval orgineel, en eindelijk een berichtje dat vuurwerk niet afkraakt...:wink: niet dat het nu een possitievere uitstraling krijgt, naja:rolleyes:

dat positief is daar heb je gelijk in maar ik denk eerder dat de echte gerard joling "fans" zijn producten wel koopt

en denk eerder dat voor publiciteit is en niet voor geld want hij stikt in het geld man :bye:

De meeste klagen hier nou wel, maar doe het hem maar eens na! AVP kwam niet verder dan 1 potje. En er is verder niet 1 bekende nederlander, of andere particulier die een hele lijn vuurwerk naar zich heeft kunnen vernoemen. ik vind het commercieel gezien een buiten gewoon slimme zet.

En ik denk de Importeur ook wel, want die heeft er kennelijk brood ingezien.

De meeste klagen hier nou wel, maar doe het hem maar eens na! AVP kwam niet verder dan 1 potje. En er is verder niet 1 bekende nederlander, of andere particulier die een hele lijn vuurwerk naar zich heeft kunnen vernoemen. ik vind het commercieel gezien een buiten gewoon slimme zet.

En ik denk de Importeur ook wel, want die heeft er kennelijk brood ingezien.

Precies, het is een hele slimme zet! Ik zelf had eerlijk gezegt hier nooit over na gedacht, een vuurwerk lijn van een BN'er!
Het moeten er natuurlijk niet meer worden, maar dat is duidelijk...:wink:

Met Joling's gillende keukenmeid nieuw jaar in
Gepubliceerd op dinsdag 10 juli 2007 (Sentimento.nl)
- Zanger/presentator Gerard Joling brengt dit najaar in samenwerking met een firma in Joure een eigen vuurwerkpakket uit.

De bekende Nederlander verwacht ongeveer 100.000 zogenoemde 'maak me gek-pakketten' a 79,95 euro te verkopen, verklaarde hij dinsdag op een SBS-bijeenkomst in Amsterdam. De pakketten, die alleen uit siervuurwerk zullen bestaan, worden geproduceerd in China.

Joling, zelf vuurwerkfan, vindt het initiatief ,,een giller''. ,,Ik hoop dat de vonker er vanaf vliegen'', mijmerde hij dinsdag. ,,De vuurpijlen hebben namen als 'Ik hou d'r van' en 'Ticket to the Tropics'. Dat is toch te geestig? Maar de kopers houden er ook iets blijvends aan over. In het pakket zitten namelijk ook een Joling-handdoek, -kalender en -poster.''

tja klagen klagen red baron.. een slimme zet is het zeker.. maar het is niet de bedoeling dat zometeen elke band of zanger een eigen vuurwerk line gaat maken.. want wat de 1 doet of moet ,moet de ander ook hebben of doen.. zo is het altijd geweest kijk maar naar kleding lijnen etc die sporters op gericht hebben. je gaat mij niet vertellen dat het nu anders gaat.. let maar op er gaan meer lijnen komen van bekende artiesten of sporters.. en de pijlen en potten worden echt niet super speciaal ontworpen hoor zal wel gewoon de standaard cake's zijn met een eigen gecreeerd label er om... want wat wil je nu nog verzinnen?

Feit is natuurlijk wel dat die Joling een slimmerik is.
Goede publiciteitscampagne van die man.
Lekker gemakkelijk geld verdienen als je een bekende Nederlander bent.

Gerard Joling komt met vuurwerk

Gepubliceerd op dinsdag 10 juli 2007
(Sentimento.nl) - Een beetje artiest komt tegenwoordig met een eigen lijn in bijvoorbeeld kleding, schoenen en/of sieraden. Gerard Joling pakt het echter anders aan.

Vandaag werd bekend dat de zanger naast zingen iets nieuws in petto heeft voor het Nederlandse publiek. Hij komt namelijk met een eigen vuurwerk-lijn.

Hiermee wordt Gerard Joling naar verluidt de eerste artiest die met een eigen vuurwerkpakket op de markt komt. Een vuurwerkfabrikant gaat een speciaal 'Maak me gek'-vuurwerkpakket samenstellen.

Uiteraard is hierin ook ruimte voor wat 'bling bling'. Zo zal het pakket onder andere een aantal gouden pijlen bevatten. Dat wordt dus een avondje lekker knallen met Gerard.

De bekende Nederlander verwacht ongeveer 100.000 zogenoemde 'maak me gek-pakketten' a 79,95 euro te verkopen, verklaarde hij dinsdag op een SBS-bijeenkomst in Amsterdam.
Nou ik help hem het hopen haha. Maar 'een firma in Joure' maakt in ieder geval duidelijk dat het om Evuco gaat. Weten we weer iets meer :)

Nou ik help hem het hopen haha. Maar 'een firma in Joure' maakt in ieder geval duidelijk dat het om Evuco gaat. Weten we weer iets meer :)

Ach weet je, stel dat hij niet alle pakketten verkoopt, stel dat hij nauwelijks winst zou maken dan heeft hij in ieder geval wel een hoop reclame gemaakt.
Want ik denk dat Joling met zijn gejammer weinig mannelijke fans heeft.
En het zijn de mannen die vuurwerk kopen. Toch?

:bye:

Er zit natuurlijk ook een positieve kant aan....vuurwerk wordt eens niet in een kwaad daglicht gezet.
Want het zijn meestal de negatieve kanten die in de pers naar buiten worden gebracht.
Dus wat kan je nu beter hebben, dat een bekende Nederlander dit promoot!?

Er zit natuurlijk ook een positieve kant aan....vuurwerk wordt eens niet in een kwaad daglicht gezet.
Want het zijn meestal de negatieve kanten die in de pers naar buiten worden gebracht.
Dus wat kan je nu beter hebben, dat een bekende Nederlander dit promoot!?

Zo kan je het inderdaad ook bekijken:)
Vuurwerk komt nu een keer positief in het nieuws, en dat is mischien wel goed:)

Het maakt mij trouwens niet uit van wie de vuurwerklijn is, ik vind die joling maar een rare snuiter maar als hij goed vuurwerk in z'n assortiment heeft weet ik niet waarom ik het niet zou kopen:)

Ik ben benieuwd wat het word, roze labels met glitters erop ofzo?:rolleyes:

Back
Bovenaan