Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
op de grond zouw die zo een 15 to 25 meter halenoke maar hoe groot is dan 3 inch peony ?
op de grond zouw die zo een 15 to 25 meter halen
15 tot 25 meter :s kom op zeg 75 tot 100 meter lijkt me veel realistiser 15 tot 25 meter haald een consumenten pot nog wel
deze lijst is alleen voor dat merk shells :| niet voor alle shells
Gemiddeld is de doorsnee van een profeffect 10x de inchgrootte.
Gemiddeld is de doorsnee van een profeffect de 10x de inchgrootte.
Dwz. 3 inch is +/- 75 meter. Dit geldt natuurlijk niet voor alle bommen maar is een goede richtlijn.
Waarom dit makkelijk is om te weten is nml : indien men in graden gaat schieten ( dus schuin) weet je hoever de effecten uit elkaar komen of overlappen. Handig is dan wel dat je dan ook de stijghoogte weet.
Mvg tommy-gun
Ik heb ooit een gehoord Dat Peony's en Brocade shells per MM in wereklijk één meter is dus 100mm zou 100meter breedte moeten hebben...
of het klopt denk het zelf wel want ik vind ze beide even groot en één 4'' Brocade haalt makkelijk 100meter effectbreedte
maar over andere effecten weet ik het niet zeker... m.n.a. willow/crossete/rings/cocconut/wave enz...
Zou een klein effektje zijn......doe maar 1000x de inchgrootte
Jaja...
4x10 is 40 meter, 6x10 is 60, 12x10 is 120, kan best.
Wat denk jij, effecten van tien kilometer breed?
ik denk dat je er het dichtste bijkomt door gewoon het aantal mm in Meters te veranderen
75mm = 75m
100mm = 100m
150mm = 150m
enz enz.
ik denk dat je er het dichtste bijkomt door gewoon het aantal mm in Meters te veranderen
75mm = 75m
100mm = 100m
150mm = 150m
enz enz.