pyrorboy
Banned
hallo allemaal.
Vandaag voor het eerst naar belgie. Welliswaar niet voor vuurwerk maar toch
Zo begon de dag :
Ik werd half 7 wakker dus ff eten douche route uitprinten. We zijn eindelijk klaar en vertrekken. Nou het was me nog eens warm , gewoon niet normaal meer. En wat doe me eigenweize vriendin? gaat ze op me schoot zitten ...nou lekker is dat in die hitte.. We gingen eerst naar oostende en toen naar baarle-hertog. Gelijk viel me iets geks op : een 3 rijbaan waar alle 2 richtingen op de middelste strook mogen rijden. Nou bijna een ongeluk met een gekke (dronken?) belg en een nederlander.
Eenmaal ik baarle mocht ik 1 winkel uitkiezen. Uiteraard harry loots xD.
Ik naar binnen ff praatje maken met harry , denk ik
ff rondgekeken en het volgende gekocht :
12 nitrate cakes
1 tivoli pijlen ( die moest ik kopen van me vriendin ,, lekker duur hoor xD )
1 weco maniac
Dus wij weer terug naar het strand van oostende. Naar een pizzaria geweest enz.
Wij naar het strand toe , want ik dacht dat er vuurwerk kwam. Maar dat bleek op maandag te zijn. Me ouders deden een voorstel om het vuurwerk nu aftesteken.
Ik vond het geen probleem.
Ik een rustig plekje zoeken om te stoken op het strand.. en knallen maar hoor
Ik heb nog 2 pijlen over en 1 nitrate cake xD. Jammer dat me camera kapot was.
en ja hoor alle belgen komen gezellig naar het vuurwerk kijken . Ook de toeristen namen fotos/filmpjes.
ik wist niet of je vuurwerk mocht afsteken , maar ik nam het risco. want ik kom niet zo 1 2 3 in belgie. maar toch.
Wij terug naar huis. Geen controle's ofzo. Dik 3 uur rijden.
Nou ik hoop dat jullie het een leuke trip vinden. Want ik ga nu naar bed xD weltrusten.

Vandaag voor het eerst naar belgie. Welliswaar niet voor vuurwerk maar toch

Zo begon de dag :
Ik werd half 7 wakker dus ff eten douche route uitprinten. We zijn eindelijk klaar en vertrekken. Nou het was me nog eens warm , gewoon niet normaal meer. En wat doe me eigenweize vriendin? gaat ze op me schoot zitten ...nou lekker is dat in die hitte.. We gingen eerst naar oostende en toen naar baarle-hertog. Gelijk viel me iets geks op : een 3 rijbaan waar alle 2 richtingen op de middelste strook mogen rijden. Nou bijna een ongeluk met een gekke (dronken?) belg en een nederlander.
Eenmaal ik baarle mocht ik 1 winkel uitkiezen. Uiteraard harry loots xD.
Ik naar binnen ff praatje maken met harry , denk ik

ff rondgekeken en het volgende gekocht :
12 nitrate cakes
1 tivoli pijlen ( die moest ik kopen van me vriendin ,, lekker duur hoor xD )
1 weco maniac
Dus wij weer terug naar het strand van oostende. Naar een pizzaria geweest enz.
Wij naar het strand toe , want ik dacht dat er vuurwerk kwam. Maar dat bleek op maandag te zijn. Me ouders deden een voorstel om het vuurwerk nu aftesteken.
Ik vond het geen probleem.
Ik een rustig plekje zoeken om te stoken op het strand.. en knallen maar hoor

Ik heb nog 2 pijlen over en 1 nitrate cake xD. Jammer dat me camera kapot was.
en ja hoor alle belgen komen gezellig naar het vuurwerk kijken . Ook de toeristen namen fotos/filmpjes.
ik wist niet of je vuurwerk mocht afsteken , maar ik nam het risco. want ik kom niet zo 1 2 3 in belgie. maar toch.
Wij terug naar huis. Geen controle's ofzo. Dik 3 uur rijden.
Nou ik hoop dat jullie het een leuke trip vinden. Want ik ga nu naar bed xD weltrusten.