Eerste keer Fallas voor Jwtjuh

Na 5 maanden pauze vond ik het toch eens tijd om de rest van de video's te bewerken en te uploaden.
Hier de eerste, een Mascletà in de wijk Russafa. Enjoy :)

Tip: bekijk in 720p/1080p voor beter geluid!

Er volgen nog een paar filmpjes.

Jwtjuh :bye:

Cremà Infantil bij de Mercat Central:

Binnenkort hoop ik de Cremà op het grote plein te uploaden.

En zo zijn er alweer 5 maanden voorbij :bonk:
Het is voor een aantal van ons alweer bijna tijd om richting Valencia te vliegen en een geweldige tijd te beleven tijdens Fallas 2015! :cool:

Om de sfeer er alvast even lekker in te krijgen, is hier dan eindelijk mijn video van de Nit de la Crèma op het grote plein (de Plaza del Ayuntamiento) aan het einde van Fallas vorig jaar. Enjoy!

Tip: bekijk in 720p/1080p voor beter geluid (en beeld)

Hele gave films zeg! Complimenten voor de beeld- en vooral geluidskwaliteit. Die klappen dreunen lekker door hier op m'n speakers :D Mooie reis heb je gemaakt hoor... en bedankt dat je ons laat meegenieten!

Hele gave films zeg! Complimenten voor de beeld- en vooral geluidskwaliteit. Die klappen dreunen lekker door hier op m'n speakers :D Mooie reis heb je gemaakt hoor... en bedankt dat je ons laat meegenieten!

Dankjewel kerel! Reacties als deze zorgen ervoor dat je ermee door blijft gaan :)
Klappen zijn heerlijk om te horen idd :D geluid is opgenomen met de Rode Stereo Videomic.
Oh en ik heb gefilmd met de Panasonic HC-X920 :wink:

Helaas ga ik dit jaar niet, maar ik hoop volgend jaar zeker weer te gaan!

Dankjewel kerel! Reacties als deze zorgen ervoor dat je ermee door blijft gaan :)
Klappen zijn heerlijk om te horen idd :D geluid is opgenomen met de Rode Stereo Videomic.
Oh en ik heb gefilmd met de Panasonic HC-X920 :wink:

Helaas ga ik dit jaar niet, maar ik hoop volgend jaar zeker weer te gaan!

Zo.. dat is een aardige professionele uitrusting. Vandaar die mooie kwaliteit :) Leuk youtube-kanaal heb je ook. Succes ermee, ik ben fan. :D

Zo.. dat is een aardige professionele uitrusting. Vandaar die mooie kwaliteit :) Leuk youtube-kanaal heb je ook. Succes ermee, ik ben fan. :D

Haha thanks kerel :blink:
Ben in de loop der jaren stukje bij beetje gaan upgraden. Moet zeggen dat ik met deze uitrusting prima films kan maken (zo blijkt maar weer :D)

Leuk verslag, heb hem helemaal doorgelezen.
Mooie opwarmer voor mijn 2e fallas as donderdag!

Dankjewel :) goed teken dat het interessant genoeg was om helemaal door te lezen :p
Zou voor mij ook de 2e keer worden dit jaar, maar het feest gaat niet door. Vind het zo jammer, zeker nu ik weet dat (als ik het goed gezien heb tenminste) Valenciana de finaleshow gaat schieten :cry:
Mijn favoriet van vorig jaar. Maarja, volgend jaar staat Fallas weer in de planning, dus tegen die tijd weer mooie Fallas beelden (+verslag)

Back
Bovenaan