Een minuutje bij: Vuurwerkland Steenbergen 2009

Jeko

VWC lid
Afgelopen jaar heb ik mee geholpen bij Vuurwerkland Steenbergen. Tijdens de drukke verkoop heb ik een paar korte beelden geschoten. Deze heb ik nu voor jullie gemonteerd. Het is een kort filmpje, maar ik denk wel even leuk om te zien :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=-LY_1rPazeo

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke collectie zo te zien, behoorlijk uitgebreid als ik me niet vergis( Marijn, Dynasty,Star Collectie etc ). Wist niet dat Steenbergen zo'n assortiment ter beschikking had, heel netjes. Helaas te ver om in december te gaan shoppen.
Wel leuke titel van dit topic, toen ik hem las dacht ik eerst : een minuutje gratis shoppen bij Steenbergen :D

leuk filmpje zeg, vorig jaar voor het eerst geweest bij Vuurwerkland Steenbergen echt een top winkel met een top collectie

Geweldig filmpje Jeroen.
Geeft de sfeer heerlijk weer.
Had de kriebels al, maar die zijn nu erger geworden:wink:

Nog steeds niet, het kan aan mij liggen

Hij werkt bij mij alleen wanneer je op die link klikt. Maar het kan ook aan youtube liggen, die roept namelijk al meer dan 48 uur dat hij nog bezig is met verwerken... :bonk:

Met 'cq' wordt 'oftewel' bedoeld :p

Ik heb de film opnieuw geupload. Hij is nu in principe bij iedereen in goede staat af te spelen! :)

Back
Bovenaan