Dutch fireworks Tiel

the cigarman

VWC lid
Deze herfst kreeg ik een pm, van FPM en VWC? lid Bob1.
Bob is schieter bij Azuma.

In die pm stond, dat Bob van plan is om een vuurwerk winkel te openen in Tiel.
Nou leuk zal je denken, maar ik werd erg stil toen ik las dat Bob Wolff vuurwerk gaat verkopen.
Na een paar uur, begon er een grijns op me gezicht te ontstaan.
Yes, eindelijk een vuurwerk verkooptpunt in me stadje, waar een echt goede vuurwerk colectie verkocht gaat worden.

---

Eind spetember ben ik bij Bob langs geweest.
Hij heeft me toen de verkoop ruimte laten zien en de bunkers in aanbouw.
De sprinkel installatie was nog niet aangelegd, maar de waterputten lagen er al.
Ook kon de planning van de demo zien, die 12 december geschoten is.
Meer info over die demo kan je in deze topic lezen:
http://www.forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=14007

---

Deze avond ben ik langs Dutch fireworks ben ik langs gegaan om me bestelling door te geven.
Tijdens de demo werd er een kortings bon uitgedeeld en die heb ik dan ook ingewisseld.

Alleen moet ik morgen terug, om af te rekenen, want ze hebben tot aankomend weekend nog geen pin.

http://www.dutch-fireworks.nl/vuurwerk/

Adres
Vijverlaan 6
4005 HB Tiel

Ik zal morgen de folder op de foto zetten en in deze topic plaatsen.
Ik neem morgen ook me camera mee en zal ik, als dat mag natuurlijk foto's nemen van de showroom.

Laatst bewerkt:
Hier bij de folder van Dutch fireworks Tiel.

Ik begin met de folder en daarna post ik de aanbiedingen flyer.

DSC_8762_Medium_.JPG

DSC_8763_Medium_.JPG

DSC_8764_Medium_.JPG

DSC_8765_Medium_.JPG

DSC_8766_Medium_.JPG

DSC_8767_Medium_.JPG

DSC_8768_Medium_.JPG

DSC_8773_Medium_.JPG

DSC_8774_Medium_.JPG

DSC_8775_Medium_.JPG

DSC_8776_Medium_.JPG

DSC_8778_Medium_.JPG

DSC_8779_Medium_.JPG

DSC_8780_Medium_.JPG

DSC_8781_Medium_.JPG

DSC_8782_Medium_.JPG

DSC_8783_Medium_.JPG

DSC_8784_Medium_.JPG

DSC_8785_Medium_.JPG

DSC_8786_Medium_.JPG

Ik ben deze avond weer bij Bob langs geweest.
Ik heb gevraagd of ik foto's mocht nemen en dat was geen probleem.

Buitenkant van de winkel. (Kan niet missen, denk ik.)

DSC_8806_Medium_.JPG

DSC_8812_Medium_.JPG

DSC_8807_Medium_.JPG

DSC_8808_Medium_.JPG

En dan naar binnen.

DSC_8697_Medium_.JPG

De vuurpijlen muur.
Bovenaan de muur, boven de vuurpijlen dummy's, worden films vertoond van de Dynasty producten.

DSC_8699_Medium_.JPG

DSC_8700_Medium_.JPG

DSC_8701_Medium_.JPG

DSC_8702_Medium_.JPG

DSC_8703_Medium_.JPG

DSC_8704_Medium_.JPG

DSC_8705_Medium_.JPG

DSC_8706_Medium_.JPG

DSC_8707_Medium_.JPG

DSC_8708_Medium_.JPG

DSC_8709_Medium_.JPG

Mooi vuurpijlenrek toch.:D

DSC_8710_Medium_.JPG

Posters.
DSC_8711_Medium_.JPG

DSC_8712_Medium_.JPG

DSC_8713_Medium_.JPG

Vuurwerk kerstboom.

DSC_8715_Medium_.JPG

DSC_8714_Medium_.JPG

Posters van vuurwerk traditie.:applause:

DSC_8716_Medium_.JPG

DSC_8717_Medium_.JPG

Veiligheids brillen.:thumbsup:

DSC_8719_Medium_.JPG

De toonbank.

DSC_8720_Medium_.JPG

De toonbank van de andere kant.

DSC_8721_Medium_.JPG

Wederom weer de posters van vuurwerk traditie.:applause:

De vitrines waar de dummy´s in liggen.
DSC_8722_Medium_.JPG

DSC_8723_Medium_.JPG

De drie onderste foto´s, zijn dummy´s die op de aanbiedingsflyer staan.
DSC_8724_Medium_.JPG

DSC_8725_Medium_.JPG

DSC_8726_Medium_.JPG

Knalvuurwerk.
DSC_8727_Medium_.JPG

DSC_8728_Medium_.JPG

Op de onderste twee foto´s, staan nieuwe knal artikelen, maar dat is jullie wel bekend denk ik.
DSC_8729_Medium_.JPG

DSC_8730_Medium_.JPG

Rollen.
DSC_8731_Medium_.JPG

Legaal of niet, de eindbommen blijft ik prachtig vinden.
Ik stelde deze rollen, zo voor in me dummy kast.
(Maar weer snel veregeten, want ik heb al twee dummy 100.000 rollen...)
DSC_8732_Medium_.JPG

DSC_8733_Medium_.JPG

DSC_8734_Medium_.JPG

Dynasty dummy´s
DSC_8735_Medium_.JPG

DSC_8736_Medium_.JPG

DSC_8737_Medium_.JPG

DSC_8794_Medium_.JPG

DSC_8795_Medium_.JPG

DSC_8738_Medium_.JPG

Tja het blijft die eindbom he.

Detail foto´s van dummy´s. (Ik zal niet ontkennen, dat ik deze cakes besteld heb.)
DSC_8739_Medium_.JPG

DSC_8741_Medium_.JPG

DSC_8742_Medium_.JPG

DSC_8743_Medium_.JPG

DSC_8744_Medium_.JPG

DSC_8745_Medium_.JPG

DSC_8746_Medium_.JPG

DSC_8747_Medium_.JPG

DSC_8748_Medium_.JPG

DSC_8749_Medium_.JPG

Pijlen rek, die boven in de winkel staat.
DSC_8787_Medium_.JPG

DSC_8788_Medium_.JPG

DSC_8789_Medium_.JPG

DSC_8791_Medium_.JPG

Leuke foto's, Gerco :) Ziet er uit als een prima nieuwkomer in je regio!
Die folder vind ik er trouwens ook erg aantrekkelijk uitzien. Als je er toevallig één dubbel hebt, schuif ik hem graag in mijn verzameling :wink: evt. morgen meenemen naar demo Veenendaal?

Vandaag is bekend geworden dat de winkel Dutch Fireworks dit jaar met een prijsvraag/actie komt speciaal voor leden van VWC
Een aparte vermelding waard, namens VWC bedankt

Met dank aan Marco (Ylke) voor zijn aandeel hier in.

Hou dit topic de komende tijd goed in de gaten want men is bezig om een zeer leuke actie voor te bereiden.
Binnenkort meer informatie!!

Een gratis aansteeklont bij iedere bestelling?

Een gratis Silver Salute bij iedere aansteeklont die je bestelt?

Een, een, een gratis busje te huur bij monsterbestellingen?

Gekheid.. Ik wacht rustig af...

Dutch-Fireworks webwinkel geopend

Dutch-Fireworks webwinkel geopend

Liefhebbers,

Dutch-Fireworks uit Tiel heeft de webwinkel inmiddels ook geopend.

www.dutch-fireworks.nl

Nagenoeg het gehele dynasty assortiment, welke tevens in onze folder staat is nu te bekijken.

De folder zullen we z.s.m posten.

Veel plezier.

Bob1 en Marinus

Grote vuurwerkshow bij Dutch Fireworks
woensdag 1 december 2010 04:02
TIEL - Voor het tweede jaar houdt Dutch Fireworks komende zaterdag een grote vuurwerkdemonstratie. Bij deze show kunnen consumenten alvast kijken wat voor vuurwerk er dit jaar gekocht kan worden tijdens de voorverkoop en de laatste drie dagen van het jaar in het pand aan de Vijverlaan 6 in Tiel.

door Esther Coumans

Het pand van MB schoonmaak- en bedrijfsdiensten aan de Vijverlaan 4 in Tiel is vorig jaar uitgebreid. Vijverlaan 6 is erbij gekomen en deze ruimte hebben Marinus van Binsbergen en Bob Langras vorig jaar voor het eerst benut voor de verkoop van consumenten vuurwerk. In het dagelijkse leven is Van Binsbergen de eigenaar van MB schoonmaak- en bedrijfsdiensten en Langras is bij het bedrijf rayonleider. Daarnaast houden ze allebei een passie van vuurwerk er op na.

,,Het is allemaal uit een hobby ontstaan", vertelt Langras over de verkoop van het consumenten vuurwerk. ,,Al 21 jaar verkoop ik vuurwerk en verzorg ik professionele shows zowel in Nederland als ver daarbuiten." Dat Langras goed is met het vuurwerk bewijst wel dat hij medeverantwoordelijk was voor het vuurwerkspektakel op de veertigste verjaardag van prins Willem-Alexander. ,,Dat was natuurlijk fantastisch om te doen."

Van het een kwam het ander en nu gaan ze voor de tweede keer consumentenvuurwerk verkopen. ,,Wij hebben gekozen voor het merk Wolff", geeft Van Binsbergen aan. ,,Het is kwalitatief goed en betaalbaar vuurwerk en het heeft vrij veel liefhebbers. En in de omgeving van Tiel is het verder niet verkrijgbaar. Ook goed om te weten is dat het bij professionele bedrijven en de diverse vuurwerkfora op nummer 1 staat.”

Niet iedereen kan en mag zomaar consumentenvuurwerk verkopen. ,,Voordat je één rotje hebt verkocht, zijn er al tientallen mensen langs geweest om alles goed te keuren”, laat Van Binsbergen weten. Langras vult aan: ,,Je moet van tevoren voldoen aan alle regelgeving met bijbehorende procedures en veel diploma’s en certificaten halen. Je moet namelijk wel voldoen aan alle veiligheidseisen. Veiligheid blijft belangrijk. Het afsteken van vuurwerk met oud- en nieuw is een traditie en dat moeten we ook houden.”

Dutch Fireworks is een zelfstandig bedrijf. ,,Wij kunnen daardoor in Tiel onderscheidend zijn”, aldus Van Binsbergen. ,,Op andere plaatsen in de regio waar vuurwerk wordt verkocht, is het vaak een nevenactiviteit. Wij zijn daarin echt een uitzondering.” Langras: ,,Wij hebben de ruimte, tijd en aandacht om de mensen goed in te lichten. Wij geven echt advies op maat. Iemand moet met een voldaan gevoel naar huis gaan en van het vuurwerk genieten.”

In de folder die 8 december huis-aan-huis wordt verspreid staat een selectie van het consumentenvuurwerk. ,,En tijdens de demonstratie van zaterdag 4 december wordt de selectie van de folder getoond in de show”, zegt Langras. ,,De opening en het slot is volledig afgestemd op muziek. Het wordt een super spektakel. Iedereen is welkom om te komen kijken aan de Vijverlaan. Het begint om 19.00 uur. Na de demonstratie zijn de mensen welkom om een kijkje in de winkel te nemen en alvast te reserveren voor de jaarwisseling.” Voor iedere bestelling boven de €10,- krijgt de klant een veiligheidbril gratis en vanaf € 30,- ook een extra pot vuurwerk.

Op de website www.dutch-fireworks.nl staat al het vuurwerk die de consumenten kunnen bestellen in de voorverkoop. Met bij elk stuk vuurwerk een apart filmpje, zodat de klanten kunnen zien wat het precies doet en hoe het eruit ziet.

Dutch Fireworks, Vijverlaan 6 Tiel, www.dutch-fireworks.nl.

Bron : http://www.veenendaalsekrant.nl/pag...-vuurwerkshow-bij-Dutch-Fireworks.630078.news

Leuk stukje.
Wat een kijkje geeft in de ,,keuken'' van Dutch fireworks.

Oei wat heb ik er toch donders zin in zaterdag!

Leuk stukje Arjan wat je gevonden hebt over Dutch Fireworks. Bedankt.
Ik kijk enorm uit naar zaterdag, ik heb er zin in.

Back
Bovenaan