Duitsvuurwerk.nl

Vind t maar een rare site.
Heron,maar ook katan en zena.
En de modules mogen hier volgens mij ook niet.
Toch niet weer zo een oplichter hoop ik ...

Vind t maar een rare site.
Heron,maar ook katan en zena.
En de modules mogen hier volgens mij ook niet.
Toch niet weer zo een oplichter hoop ik ...

Nee, wel echt. Waarom mogen die modules niet? Vuurwerk24 biedt ze zelf op hun webshop/site ook aan. Ik vind het innovatief dat de single rows nu ook op NL markt zijn. Effecten laten nog wat te wensen over (meer tails dan boeketten) maar toch.

Die linker dame vind ik zeer bekoorlijk :D

Nee, wel echt. Waarom mogen die modules niet? Vuurwerk24 biedt ze zelf op hun webshop/site ook aan. Ik vind het innovatief dat de single rows nu ook op NL markt zijn. Effecten laten nog wat te wensen over (meer tails dan boeketten) maar toch.

oke ja na die andere site vind ik het wel oppassen,deze site zie ik nu pas. en het is eerste kerstdag vandaar:p
ma dan neem ik het terug:p

Klopt, Gerwin, viel mij ook al op. Ik hou totaal niet van dit soort trucjes om prijzen lager te doen lijken.

Damn, ze was in het echt nóg een stuk mooier :shocked: beetje te jong blompje voor deze ouwe :D

Muziek luid aan bij de toko, een partytent, met een pijl voor bij de weg om mensen op de zaak te wijzen. Het was er redelijk rustig dus werd snel geholpen, en vriendelijk ook. Lijkt me een goeie aanwinst voor de regio! Zeker met die dame(s) achter de bratwurst-stand! :D

Back
Bovenaan