Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga me zodoende wel weer wat meer verdiepen in Duitsland qua specifieke vuurwerkwinkels.![]()
Als je nog meer winkel vindt bij de grens, graag delen! Ik zoek nog altijd een goede in Emmerich of een straal van ongeveer 10 km.![]()
Als je nog meer winkel vindt bij de grens, graag delen! Ik zoek nog altijd een goede in Emmerich of een straal van ongeveer 10 km.![]()
Fire event heeft voor dit jaar ook retro kanonslagen gemaakt. Hier is een link naar het filmpje van de testversie:
Die van Funke wil ik ook echt nog hebben, ze zijn misschien erg duur maar dat heb ik er zeker voor over!
Hey, als ik het goed zie een bekend lid uit mijn beginjaren op VWC!Maar ik ben juist ook een leek op het Duitsland gebied haha!
Maar dan post ik die wel als ik een goede site van een winkel zie!![]()
Hier gaat mijn hart sneller van kloppen.
Fire event heeft voor dit jaar ook retro kanonslagen gemaakt. Hier is een link naar het filmpje van de testversie:
Die van Funke wil ik ook echt nog hebben, ze zijn misschien erg duur maar dat heb ik er zeker voor over!
Is dat zo? Ik kwam dit heerlijke filmpje tegen op het Vuurwerkmuseum. Dit is de batch van 2017 snipperen nog beter en de knal is volgens mij ook beter.